God morgon frå Oslos austkant! Radioen spelar av hit etter hit – frå dei siste 400 åra. Ja, det er NRK alltid klassisk som regjerer her i huset på laurdagsmorgonane. Dagen bringer frisk luft og litt meir planlegging av komande reiseaktivitet. Det er berre nokre få veker til avreise austover. Langt austover. Eva heiter den nye dama mi, ho viste seg nemleg å vera ganske så billig og svært raus så lenge eg viste fram nokre bonuspoeng. Ha ein brillefin laurdag, gode medforumistar!
God morgen fra solkysten! Jetlag er noe dritt …. EVA viste seg fra en god side og jeg blir en smule sjalu og misunnelig.
God morgen fra Oslo vest. T-4 Miami-Vinterferien. T-46 Istanbul-Påskeferien. T-131 Miami-Sørstatene til DC-Sommerferien. T-231 Sicilia og Høstferien. Hmmm, bør snart legge planer til juleferien Ha en fin lørdag alle IF-ere, god helg
God morgen fra et vinterflott Tromsø. Kun fire arbeidsdager igjen til vinterferien starter. Det gledes!
God morgen fra hovedstaden. Konsert og øl i går, det var stas. Nå må jeg kanskje finne litt frokost snart. Lurer på om de har det i storbyen? T-2 til ny arbeidsuke T-7 til neste lørdag
Trist å tenke på at jeg for en uke siden gikk ut døra i shorts og t-skjorte i Nha Trang og at jeg nå vegrer meg fra å gå ut i -13! Allerede begynt å se etter neste destinasjon blir nok ikke med Thai, for etter den hjemreisen i C var jeg ikke spesielt imponert (nedover fra LHR med thai C var betydelig bedre!). god lørdag
God lørdag ønskes alle farende og frysende fra Oslo. her skal vi straks på korttur, målet er det asiatiske supermarkedet i Sandvika. Siden vi ikke kan reise til Asia akkurat nå, får vi gjøre det beste for å gjenskape litt smaken derfra på kjøkkenet. Tom Kha Gai på menyen i dag og Green Chili Braised Duck i morgen
God formiddag fra et vinterkledd Haugesund, snart skal det visst snø litt mer i ettermiddag. Nå; først litt fotball på TV`en deretter tenker jeg å dra frem bortoverskiene for en liten tur i turområdet vårt som kalles Djupadalen. Ha en fortsatt fin helg
God ettermiddag fra Sølvbyen. Det har ikke vært vaktskifte, kun lokasjon. Nå har vi med felles hjelp laget kake til (beste)morsdag, og begge trenger litt alenetid på pad/mobil. Snart skal vi på kino. Ha en fortsatt fin lørdag!
God ettermiddag fra OSL! Jeg måtte sikre meg litt proteiner, så stakk innom Ritazza (lounge on-the-go) først. Supplerte med bobler og brød fra SAS, så da ble det bra! Bildet er noen minutter gammelt. Nå sitter jeg ombord SK809. Jeg forstod Eva var travel med andre medforumister, så i London har jeg avtalt å møte Ana for første gang. Blir spennende. Har hørt mye bra!
God morgen fra IC i SF. bursdag i dag : men sove først @milehigh fikset rom Og det er snart lørdag kveld