Eg trudde toppen var nådd når @haakonks kom ilande gjennom sikkerhetskontrollen på Gardermoen for ein real send-off, men ta meg faen om ikkje @CrotchRocket stod i andre enden for å ønskje velkomen til riket. I typisk Stuttfeiten/moldvarp-stil gjekk eg rett på og stanga han to gongar under haka før eg såg opp (både i trafikken og på flyplassen har eg eit eige mantra: "ikkje krasje, ikkje krasje", så eg studerar oftast traffikkmønster heller enn fjes. Sjølv om eg ser ned oppfattar eg gjerne spesielt veldreide kroppsdelar, i alle fall frå beltet og ned). Så etter to forsøk på forbikøyring som enda rett i ein knallhard six-pack fann eg velkomstkomitéen som vel no er på veg heimover. Har etter ein ekstra lang tur i tunnelen (kun eitt fungerande rulleband) kome meg til Air Canada-loungen. Her serverar dei dampa brokkoli (usalta) og bøffelost. Det burde vere ein smal sak for Thai å overgå dette. Men chin up lads, things can only get better? Og vinen var fin.
Og da er man på plass i OSL premiumlounge. Tatt et glass med @haakonks som flyr til HEL nå. Flytter meg straks til Gullstua
F*** altså. Her sitter jeg og vansmekter ute i Olja mens kreti (?) og pleti enten er i eller er på vei til HKG. Det er litt lettere å akseptere om jeg fokuserer på turen til Colombia i LH F om noen små uker, men likevel... God tur karer og hold oss oppdatert!
Hadde jeg ikke visst bedre så skulle jeg tro at jeg hadde reisefeber .. først Slettebussen og så Bybanen ...
Det er vanskelig å vere sur på slike herlige folk i lengda. DP har dei også lasta, kryss i taket! I <3 TG Edit:
God tur til hver i sær. Eller både kreti go pleti, var det vist. Morgen i Lima og ny kveld med fiesta her også. Jeg har vært muggen i lang tid fordi jeg går glipp an en klima vennlig samling. Men må innrømme at det hjelper litt å være på tur selv. Siste dagen alene før gruppeturhelvet starter her. Så den må nytes....
Det er jo helt meningsløst! På BGO mer enn to timer før flyet skal gå .. og så er det forsinkelse på 25 min allerede..
Er det forsinkelser på OSL i dag? Osloflyene ser ut til å ha forsinkelser .. vi har bare 50 min på CPH
God stemning på vei over fra Oslo til Helsinki. Finnair serverer en god og varm lunsj (hører dere SAS?) på denne 1 time og 10 minutter flyvningen...