Oppdateringene fra Upsaker er minst like bra her. For et drama! Håper du beholder humøret, Sunnfjordingen.
Københavnflyet er landet ... nå følger SK255 i samme spor Nå snør det skikkelig tett på denne siden av Løvstakken
Det er litt av og på med intensiteten på snøinga her. Ser i det minste antydningar til tre på hi sida av rullebana.
Flyet er ved gate og passasjerane er glade og fornøgde, som alle er når dei kjem til Vestlandet frå Austlandet.
Imponerande med 4 sider i reisebrevet før @Sunnfjordingen har sett seg på første fly! Håpar du kjem deg avgårde snart!
Atlantic Airways fra Berlin med hånballsupportere til Færøyene er omdirigert til BGO, det viser vel at de har et håp om å lande?
Då er sitjemusklane plassert i 30D og kabinpersonalet kam meddele at flyplassen snart skal stenge, so gudane vite når vi kjem oss av stad. Eg har fått med kyllingbaggiss til lunch. Det er for øvrig 11 rader plus i dag. Rullebana er førebels stengt for brøyting.
God tur Sunnfjordingen! Håper ikke hele turen blir like fylt med spenning. Må ha tid til å nyte bobler og mat også!
Ser ut til å ordne seg. Er det forresten nokon som veit godt mange som tenestegjer i F-kabinen til ANA? Eg må handle inn mjølkesjokolade på OSL
Får tru eg rekk ein tur i sjenkestova på OSL. Hadde gjort seg med eit glas. No er Ivar Medaas på øyra og «fest setebeltet» lyser. Vi snakkast!
Og der var rullebana stengt for brøyting igjen, so då vert vi ved gate til 1300. Begynner å stramme seg til no…