En start som dette hadde gitt permanent økning på mitt blodtrykk tror jeg! Hold på motet @Sunnfjordingen, hele IF heier på vellykket tur!
Typisk 3. Purser og 2 flyverter. Enten bytter de på, eller så kommer en nr 4 og avløser. De er typisk 2 + ved servering og min 1 bak forhenget hele tiden. Purser er typisk innom før avgang og ved start servering og forsvinner til C vil jeg tro etter behov. Så en pakke med melkehjerter pleier å være kalorier nok
Og der kom det melding frå heimen om at det lavar ned heime og. Naboen som brøyter er på Granka. Jaja.
Det ser ikke ut til å være noen flybevegelser på BGO og det snør tettere på denne siden av Løvstakken Flyet som ligger å venter nord for BGO er et fraktfly
Å fly i nord europa vinters tid er et sjansespill. Masse sympati @Sunnfjordingen . Er stygt redd for at om du må ombookes kan du se langt etter F
For et drama. Reisebrev minutt for minutt er spennende Håper det løsner snart og resten av turen går på skinner!
Awardfares melder forresten at dei har 6(!) ledige seter i biz BKK-LHR laurdag om nokon vil ta med ungar, frue og svigermor på tur. Kapteinen melder at rullebana skal opne omlag 1330.
Flyet eg skal med vidare til LHR ser ut til å vere akkurat som fergene og hurtigbåtane til arbeidsgjevaren min; i rute.
Morgendagens LH716 FRA-HND er kansellert, angivelig pga. en 747 som har fryst fast i Chicago. Vil tro siste F-sete ZRH-NRT ryker etter ombookinger.
Begynner å kjenne på ei snikande kjensle av at dette ikkje kjem til å gå. Sjølv om vi kjem oss av stad i tråd med kapteinen sine lovnadar blir det hardt å nå flyet på OSL. Neste LHR-fly er ikkje framme før 30 minutt før flighten min. Helsikkes surt å miste «The Suite». Skyssen vidare til ORD har gammal config.