Du blir ikke møtt ved gate men finner skyssen i bunnen av rulletrappen som leder mot undergangen til satellitten (2B). God tur!
Jeg sitter på stranda rett nord for Salvador i Brasil og følger dramaet minutt for minutt. Er mer svett av spenningen om det blir F eller ikke for Sunnfjordingen enn den glovarme sola som steker her. Heia heia!!
Gikk akkurat inn i tunellen til LHR T2B, kan bekrefte at det står en bil med ANA First Class og venter
Oh’lord. Jeg har lest tråden nå i ettertid men i rekkefølge og skal innrømme pulsen steg gradvis gjennom hele tråden! Utrolig gøy at du rakk flyet men for en start på reisen God tur videre! Gleder meg til fortsettelsen
Spørsmålet er om den venter på @Sunnfjordingen fordi han har brukt en halvtime på å komme seg av flyet pga sete på siste rad i X eller om han allerede sitter i SQ F-loungen og gliser
Litt blanda inntrykk av F-loungen so langt. Dusjen var mindre enn den eg brukte i C loungen i fjor. Då eg var ferdig var sjølve loungen heilt tom og det var (nesten) buffeten og. Det kom ei som tok bestillinga mi på club sandwich. Full fart på kjøkenet høyrer eg.
Ønsker det en super tur videre i galskapen Denne reisen kommer du garantert til å huske om 50 år. Nyt ferien.
Det var kjekt å helse på, @Brukernavnet Eg kan elles meddele at om du ikkje skalnete ala carte er det ingen vits å gå i F delen. Forferdelig dårlig matutval. Men LP er jo veldig godt då. Eg har elles fått testa toalettet om bord. I kortaste laget for ein mann på 184. Men setet er heilt fantastisk! Eg er på 1K og har heile denne sida for meg sjølv. I alle fall inn til vidare.
Om bord, og for ein deilig plass å vere! No går det i Barbie-filmen og Krug. Ein må holde ein viss standard når ein har (nedlagt) småbruk i Sunnfjord.