Kloden rundt med ANA F og SAS C

Tråd i 'Reisebrev' startet av Sunnfjordingen, 15. jan 2024.

1. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,192
    Bonuspoeng:
    293
    Gratulerer med vell overstått test av diverse cornoare kranskar.

Overlever en dette stressmomentet er vel helsen mer en ok.

Og nyt nå ANA F hele veien til den vakre utsiken til Fujiama / eventuelt bytt sete ;)

2. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,706
    Bonuspoeng:
    183
    Var overraskande lite stressa igrunn. I Bergen var eg mot slutten inneforstått med at det ikkje vart F før HND-ORD, men då kapteinen melde at vi måtte feste setebeltet ein god time før avgang til LHR var eg ganske sikker på at dette ville gå.

Å måtte småspringe frå B gates til F tok på litt meir. Sjølv om eg er av friidrettsslekt er det nok berre genene eg har i orden. Trening, kosthald, BMI mm tilseier ikkje at eg har anlegg for slikt.

Dessverre sit det to damer på A. Her i K-korridoren er det berre unge, vakre meg.

Kristian, AirMags, NorFlight and 23 others like this.
  3. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,041
    Bonuspoeng:
    183
    Har lest gjennom hele dramaet her nå i ettertid, ganske mye nerver i dette reisebrevet i flere sider, men veldig godt å se det ordnet seg og at du nådde flyene. Riktig god tur videre, nyt F :)

Sunnfjordingen liker dette
  4. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,745
    Bonuspoeng:
    293
    Noen glemmer å gå på ANA flyet ..

holmen liker dette
  5. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    25,706
    Bonuspoeng:
    183
    Herremåltid!

AndersWE, Eddie47, RoadKing and 4 others like this.
  6. Flymunda

Flymunda Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,451
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg følte også at det eneste riktige var å se Barbie i ANA F på LHR-HND, sammen med Hibiki 21.

Jonkebassen, AndersWE, Jorge and 2 others like this.
  7. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    25,706
    Bonuspoeng:
    183
    Då er vi på kysten av Sør Korea og klar for siste strekke over fjorden til Japan. Wagyu til frukost er absolutt innanfor etter ei veldig god natts søvn. Litt hard seng, men alt i alt sov eg veldig godt.

IMG_6606.jpeg
    IMG_6605.jpeg

8. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    25,706
    Bonuspoeng:
    183
    Etter landing var det berre å finne bagasjen sin og ta gratis shuttlebus over til terminal 2, som er ein rein ANA innaskjersterminal. No sit eg i Suite-loungen og har fått meg litt kylling curry med ris. Dei har fancy maskiner for det meste i denne loungen. Risdispenser har eg aldri brukt før. Ei heller øltappemaskin.

Skal eg tru skiltinga nede er dette ein kombinert F lounge og lounge for medlemmer av ANA sitt lojalitetsprogram med «Diamond» status. Anar ikkje om dette tilsvarar gull eller diamant hjå SAS. Stor lounge med lite folk, men dei som er her er japanske menn i dress, samt ein sunnfjording i t-skjorte.

Kristian, AirMags, NorFlight and 32 others like this.
  9. animals

animals Senior Medlem

Likes mottatt:
    996
    Bonuspoeng:
    93
    For et drama! God tur videre

10. Woodswing

Woodswing Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Nydelig å følge.
    Jeg elsker det.
    Men fruen virket mer kritisk da jeg entusiastisk fortalte om dette programmet. Noe av kritikken henger nok sammen med halvannen time med turbulens på vei til MIA sist torsdag. På tross av at vi var i F utbasunerte ho at ho aldri skulle fly igjen.

11. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,920
    Bonuspoeng:
    293
    Damer altså...

Kristian and Sunnfjordingen like this.
  12. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,192
    Bonuspoeng:
    293
    AirIndia flyet :oops:

indahla liker dette
  13. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    25,706
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld frå Osaka. Det meste har gått veldig greit etter at eg landa. Alle er snille og serviceinnstilte. No er det snart midnatt og eg ligg på senga og tar livet med ro. Får prøve å sove litt før det vert tidleg påan i morgon.

Hotellet eg er på heiter Hearton Hotel Nishiumeda og ligg rett ved jernbanestasjonen i Osaka. Fin lokasjon, og greit hotell. Rommet er ikkje særlig stort, men når ein er åleine so duger det.

1675 kr for to netter utan frukost får vere innanfor. Avreisedagen må eg opp so tidleg at eg ikkje får tid til hotellfrukost uansett.
    IMG_6637.jpeg
    IMG_6638.jpeg
    IMG_6639.jpeg

Kristian, AirMags, NorFlight and 34 others like this.
  14. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    25,706
    Bonuspoeng:
    183
    God aften frå flybussen på veg mot KIX. Dagen vart litt amputert av dårlig veir, men eg har no fått gått og vasa ein del timar ute i Osaka sine gater. Dette er ein veldig fin by, som eg gjerne vil vitje igjen, men då for å bli nokre dagar.

Det vart litt endra planar i kveld. Eg flyr til HND kl0710 i morgon tidleg og er dermed avhengig av å komme meg av stad grytidleg. Fyrste flybuss ville gå litt i seinaste laget, so planen var å ta taxi, men i følge resepsjonisten på hotellet vil det ta 3 timar med taxi, mot 1 med buss. Det gidd eg ikkje, so då vert det billig «First Cabin» flyplasshotell i natt for dei siste yensetlane mine.

Kristian, AirMags, NorFlight and 21 others like this.
  15. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Dette var nervepirrende som flere har nevnt, godt du kom fram med helsa i behold, og Krug tralla mistenkelig full :p

Smakte du på whisky`n?

Vel hjem, uten altfor mye tull og tøys :)

16. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    25,706
    Bonuspoeng:
    183
    Det vart rikelig med Krug på vegen over. På «heimturen» til ORD må eg prøve å få smakt litt på kjøpebrennevinet og. Det vart alt for mykje soving på utreisa. Det er bakdelen med å reise elevert; ein rekk berre å ete, drikke dugelig med champagne og få seg ein lur, so er ein jo nesten framme!

Kristian, AirMags, Earl and 14 others like this.
  17. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    25,706
    Bonuspoeng:
    183
    Oppe og ventar på at storkarsinnsjekken skal opne. Eg kjenner eg er klar for litt mat no.

IMG_6674.jpeg

18. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    25,706
    Bonuspoeng:
    183
    Det tok si tid i innsjekken, visst nok grunna transit i USA, men no sit eg i Kansai-loungen, som er felles for alle flyselskapa på innanriksdelen av flyplassen.

Fantastisk service av ho som sjekka meg inn, som meinte at eg som hadde den T-skjorta eg hadde måtte få ekstra god beinplass. Litt usikker på om eg vart oppgradert til Premium eller om eg er på fyrste øko-rad. Den kjekke dama i innsjekken sa eg måtte få sjå Mt Fuji. Då eg gjekk feil veg på veg til sikkerheitskontrollen la ho på sprang etter meg, sjølv om eg såg sjølv at eg hadde gått feil veg.

Jammen er japanarane kjekke :)

Kansai-loungen er noko for seg sjølv. Klokka 0600 om morgonen serverer dei øl, brennevin, brus, melk, tomatjuice og kaffi. Mat derimot….

IMG_6676.jpeg

T-skjorta
    IMG_6677.jpeg

Kristian, sutenai, NKA_Pls and 37 others like this.
  19. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,963
    Bonuspoeng:
    293
    Herlig tur!!

20. johkon

johkon Medlem

Likes mottatt:
    144
    Bonuspoeng:
    33
    Spennende lesning! Sitter på Miamis eldste bryggeri mens jeg har lest gjennom trådene. God tur videre!

Del denne siden