Er denne fast da? Turkish pleier være super random på fly Jeg booket denne tur/retur i sommer. Har alltid hatt lyst til å se Madrid. Har i og for seg fløyet den 787'en før, men da så jeg ikke Madrid. Betalt GBP118 all in. Gleder meg.
Noe de så vidt jeg vet, fortsatt gjør. Og jeg vurderer veldig å ta omvegen om Nederland på veg til England seinere i år. Eller ta omveg hjem fra Amsterdam...
Prøv LGW, så stemmer det. Er fint bookbar begge veger. Prøvde selv å dummybooke. Lander LGW 10:35, stikker tilbake til AMS 12:25.
Falt meg aldri inn at den går begge veger (yey - hjernekapasitet!). Men visste at det var AMS-LGW i det minste.
Vet inte om servicen kvalificerar som internationell, men TG flyger BKK-HKT-BKK med 777-200, 777-300, 330-200 och 330-300. Tidigare också med äldre 747(-200?) maskiner med first Clas. Tror dock TG sålt de i sitt försök att få svarta siffror på bunnlinja.
Kuwait Airways skal begynne å fly FCO-CDG i tillegg til FRA-GVA som var nevnt lenger opp http://airlineroute.net/2015/04/29/ku-330update3/
Må si det frister å prøve Garuda Indonesia mellom Amsterdam og London etter å ha lest denne rapporten. http://onemileatatime.boardingarea....-class-777-300er-amsterdam-to-london-gatwick/
Leste den tidligere jeg og. Vurderer å prøve den samme helg som Finnair A350, problemet er bare å komme seg fra HEL til AMS innen avgang lørdags formiddag.
Bangkok - Hanoi og Saigon - Bangkok. Begge strekningene fløy Thai med 787. Satt på økonomiklasse, helt grei servering, så tar det som gitt at den er noen hakk bedre på Royal SIlk (Business).
Det kan jeg for øvrig skrive under på. Gjorde det i går, og booket på 24 timers varsel. 4000,- en vei i eco og ca 6000,- i PLUS. Valgte så klart PLUS, og fikk da dokø på kjøpet
Jepp. Jeg var bare så usikker på om jeg rakk Connection og da virket det ok å ha en fleksibel billett. Sikkert, men det fristet lite å fly MAD-FRA-BCN-OSL... Jeg var litt reisetrøtt