Min dotter fekk eurobonus etter at eg kom tilbake på bonuskjøret, og då hadde eg ikkje planlagt så mykje plus og Biz på familien, men nok om det. Ho har kun ein flight på plus og 750 poeng, så det er ikkje stor verdi, men me skal ut å reise ein del flighter i plus i mai og i summar, samt ein tur down under i C med SQ til jul, og spørsmålet er om eg kan restarte perioden eller om eg på nokon måte kan lage eit nytt medlemskap til ho slik at me får samla nok poeng til gull som blir verande lenge nok. Perioda går frå oktober, og ho blir kun sølv uten SQ flyvninger
Det tror jeg ikke du får til. Perioden er fast. Eneste teoretiske må være å fullstendig avslutte kontoen og opprette ny, men usikker på om det er tilstrekkelig..
Skal sjå kva eg klarer å få til. Eg hadde vist to kontoer frå Eurobonus for to år siden, som me etterkvart fekk samla.
En jeg kjenner *wink wink nudge nudge* meldte seg ut av Eurobonus med 125poeng på konto for så å melde seg inn etter neste månedsskifte for å optimalisere opptjeningsperioden mot kommende reiser. Det er en del år siden, men det gikk fint. Om det er innafor iht. vilkårene til Eurobonus aner jeg ikke.
Det går fint å opprette en ny konto for å endre periode. Jeg gjorde det da jeg byttet fra United til SAS for 2 år siden. Jeg hadde en gammel Eurobonus konto der perioden ikke passet. Det var SAS som ba meg gjøre det slik, så det er helt greit.