Eg hadde i utgangspunktet lyst til å reise til Japan og Kina rundt Beijing, men dette ser ut til å bli for klamt. Men kvar reiser ein då? Me er bereiste i EU, og det er ikkje langt nok for denne turen. Me vil ha billetter i C som er moglege å få tak i, men overlever bak i bussen i EU. Me vil ha varme(men ikkje for varmt), kultur, tryggleik(men er ikkje spesielt skuggeredd) og tilgang på barneaktivitetar. Håpet er å legge ferien litt før andre, slik at me unngår det verste trucket av turistar(men dei er jo overalt). Me veit at me ikkje skal til Maldivene(då me har vore der før) Me elsker Italia og Spania, samt at me har ikkje spesielt mykje til overs for tilgjorte plasser som Sharm el Sheik eller Las Vegas(sjølv om heile byen er gal, og på sin måte fantastisk) Me har også hatt det fantastisk i Vietnam og Australia. Har reist for lite i Amerika og har planlagt Japan (planlagt i oktober 2019) Kvar har de vore, og som kanskje ville passe for oss?
British Columbia, Canada. Portugal/Madeira. Tanzania med Zanzibar. Mellom-Amerika (Guatemala/Costa Rica). Thailand.
All inclusive er kanskje ikkje så langt unna min versjon av helvete...Cruise med all inclusive nærmer seg... Sist me hadde det vart min datter særs frustrert over å sjå utvalget rundt oss og at me ikkje kunne ta det med oss å lage noko av det. (Eg har ein yrkesskade)
I utgangspunktet helt enig, men det er unntak som bekrefter regelen. Jeg hadde all inclusive på bryllupsreise, det var ganske greit. Til jul skal vi på cruise i Karibien. Men det er en helt annen all inclusive. Og prisen er deretter. Det fine er at turen kan betales med Amex.
Eg er med på at all inclusive er veldig behagelig, og når me var på maldivene så forstår eg at det er lurt, då ein kun er på ei øy. Men når ein opplever andre kulturer, så er mat ein viktig del av dette, og for meg er mat særdeles viktig. Men eg kan drikke champis i alle kulturer!
Støttes! Fantastisk natur (særlig i sør), god mat, hyggelige mennesker, fine strender og alt er forholdsvis rimelig. Hvis man i tillegg liker å fiske og har drømt om en blue marlin eller en annen diger fisk så er jo Mauritius en av de beste plassene for havets storvilt.
Ifølge EF er det ledig for 4 pers på LH First t/r Frankfurt-Seoul på mange datoer i Juni, og også null stress å få connection for 4 i C til og fra Oslo. Aner ikke om temp og barnevennlighet, men må da være et knall utgangspunkt for en familieferie?
Ligger vel på ca 25 grader. Seoul har jo det meste av det en storby kan tilby. Har også mulighet for diverse kultur i form av museum, tempel eller hva man ser på som kultur, samt en nasjonalpark et "steinkast" unna. Er også mulighet for diverse barneaktiviteter som akvarium, fornøyelspark osv?
Trur det blir litt overkill me 6 åringen på LH F, men han hadde kost seg i badekaret og med endene på FCT! Dette er 2019, er tidleg ute... Har vurdert Sør Korea og området i og rundt Beijing, så håper det er ledigt då!
Beklager for å gå helt off-topic (vet du har familie og greier) men hver gang jeg ser en post fra ValdresBjarne tenker jeg på:
Trur nok han overlever der. Reiser til MEL i SQ-C til jul(fyrste gong i C for dei, sett bort frå SAS Plus) så får me sjå om dei vil oppgradere.... Og for nokre fæle problemer me har!