Lønnsomt eller ikke??

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av jtmath, 22. juni 2015.

  1. jtmath

    jtmath Senior Medlem

    Innlegg:
    710
    Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Hei. Fikk en tlf i dag fra Amex og de lurte på om jeg ville oppgrader mitt Sas Eurobonus Premium til Platinium.
    Jeg spurte da om jeg fikk 6000 poeng ekstra noe som de sa nei til,måtte betale 500 ekstra i året for kortet.
    Hittil i år har jeg brukt ca 70 tusen på kortet som da ville blitt overført til Plat kort,som jeg da fikk utløst en CT ved 100 k.
    Så da er mitt store spørsmål,er det lønnsomt for meg og få meg et Plat kort som gjør at utvalget av flyreiser er mye større i Star alliance en at jeg bare skal forholde meg til Sas sine flygninger med Premium kortet.

    For vi har tenkt til og fly til Chicago og hjemreise fra enten San F eller Los a neste sommer 2016 for vi skal kjøre Route 66 hadde vi tenkt :)

    For hva vil avgifter bli med Star A ?? en at jeg kun bruker Sas til Chicago og hjem fra San F som de flyr??
    For jeg leste et sted at det kosta masse avgifter vis jeg brukte Star A en SAS??

    Håper dere skjønner hva jeg mener :)
     
  2. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, det er hvertfall ikke lett å finne 2 bonusbizbilletter hos SAS.

    Ser jeg betalte ca. 6300,- i avgifter på en biz billett til Asia for en tid tilbake, med CT blir det x2. For én person ville jeg heller lett etter et gode biz tilbud, men for 2 blir det jo uansett noen kroner å spare.
     
  3. jtmath

    jtmath Senior Medlem

    Innlegg:
    710
    Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Ja med de avgiftene der så lønner det seg vel ikke og velge Star A,og eller kjøpe billetten utenom og kjøpe billetter eller. For vi reiser også mye på Eco som Biz :) Prisen bestemmer..
    For med SAS så blir vel ikke avgiftene så mye?
     

Del denne siden