God formiddag fra graksvær i Trondheim Straks en tur ut for litt handlings, og kidsa skal møte Bjørnis, brannbjørnen Lutefisk til svigers ikveld, blir vel litt godt i glasset også tenker jeg Ha en livlig lørdag
God formiddag! Jeg har sagt meg (mot)villig til å bli med min kjære på åpning av en ny utstilling. Får sate på at jeg tjener bonuspoeng på hjemmebane i hvert fall. I kveld blir det juleølsmaking!
Sit "rasfast" på jobb, på 18. timen, har overlevd på Netflix, kjeks og nypete. Ligg no på kne med folda hender og håpar vegen opnar som planlagt klokka 13. Må rekke å handle frukt og grønt på Spar! Ha ein fin dag alle sammen!
Her borti Asia er det allerede natta og vi har i dag forflyttet oss til det råeste hotellet jeg har opplevd så langt i livet. Mandapa, a Ritz-Carlton Reserve i Ubud på Bali er så gjennomført fra A til Å at jeg aldri har opplevd lignende. Servicen, maten, fasilitetene, suitene og ikke minst beliggenheten er alt bare terningkast åtte - minst! Og da har jeg ikke engang nevnt villaene som nok er minst like gjennomført som resten. Her skal vi sannelig kose oss noen dager før turen går videre til Singapore. Og jada, bilder kommer!