Lørdag kan også være hjemreisedag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av funkenstein, 15. juni 2024.

  1. funkenstein

    funkenstein Senior Medlem

    Innlegg:
    1,051
    Likes mottatt:
    6,837
    Bonuspoeng:
    183
    Hei fra de nye S-gates på BKK.
    Her er det, som vel fremgår av bildet, nokså rolige forhold. Rakk en tur innom Silverkris lounge først, siden det ikke er lounges her ute, så frokost og formiddagsbobler er inntatt. Straks skal LX ta oss hjemover, det blir nok greit.

    Ha en flott lørdag, om reiseføttene er på eller ei!
    20240615_120508.jpg
     
    Last edited: 15. juni 2024
    ordnetseg, Calling, Flymunda and 15 others like this.
  2. Ololsen

    Ololsen M

    Innlegg:
    161
    Likes mottatt:
    830
    Bonuspoeng:
    93
    God lørdag morgen fra Helsinki airport. I dag er den store CRJ-900 dagen. Skal fly HEL-ARN-OSL-AES, alt i CRJ maskiner. Første gang i Finland og imponert over flyplassen her. Eneste minuset selvsagt er at noe som heter Oneworld har litt for mye tilstedeværelse her :)
     
    ordnetseg, Calling, Flymunda and 12 others like this.
  3. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,322
    Likes mottatt:
    22,819
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo vest.

    Hva skal vi bonusnisser med å dokumentere trening? Vi kan bare håpe på terminal vandring;)

    [​IMG]

    Ha en fin lørdag alle bonusnisser:)
     
  4. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,974
    Likes mottatt:
    13,443
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra stueloungen.

    Ser ut til å bli et godt inneværende i dag. Mao ideelt for fotball på tv. I går var ikke kampen veldig ideell, så vi blåste av lenge før full tid. Men optimisten gjør nye forsøk i dag.

    Ut å fly? Joda, T -18 :). Da håper vi at terminalvandringen ikke blir terminal.

    Ha en fin dag, uansett bevegelsesmetode,
     
  5. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,469
    Likes mottatt:
    21,787
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra hotellsengen!

    Tok det pent på ølfestival, så formen er god :)
    I dag settes det kurs nordover, men forlater ikke provinsen Limburg. Skal på en forestilling om høytvann og en sta befolkning i noen bydger i regionen som nektet å ta imot evakueringsordre men heller fylte sandsekker. Vel, for bygda jeg vokste oppi i var sandsekkene forskjellen mellom flom og ikke flom, så jeg er glad for å kunne ha bidratt der. Er veldig spent på hvordan dette skal presenteres i en slags musicalform av noe som oppfattes som et amatørteater.

    Ha en herlig dag!
     
  6. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,728
    Likes mottatt:
    25,903
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdag fra Oslo!

    her bakes kake for konfirmant i slekten, og så blir det en tur ut for å hente dykkerutstyr fra service før festen. Kan forøvrig melde om artig konsert med Massive Attack i Sofiembergparken på torsdag. Med tidenes mest forvirrende display over avgang/ankomst…
    IMG_0032.jpeg
     
  7. leeds1979

    leeds1979 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,179
    Likes mottatt:
    1,076
    Bonuspoeng:
    113
    Goooood morgen fra sommerøya Stord i regnet!

    akkurat lagt på med sas, og FRA-ICN first er i boks:D
    Den planlagte IKEA turen i dag vil kjennes lettere nå:p:p
     
  8. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,102
    Likes mottatt:
    58,804
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen!
    Fordelen med å reise hjem på en fredag, er at det fortsatt er helg når man våkner igjen.

    Lykken sto meg bi i går, og alle transportmidler gikk i rute (eller var forsinket når det forrige var forsinket). Så jeg kom meg helt til hytten, hvor kona og hunden ventet på meg.

    I dag blir det bruk av noen kalorier gjennom gressklipping, da roboten har bestemt seg for at den får for dårlig betalt. Den streiker. (Og jeg har sikkert ikke vondt av å bruke noen kalorier etter heisatur med @kjeeli :cool:)

    Ha en fin en!
     
  9. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,170
    Likes mottatt:
    8,022
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Bergen. Hyggelig sammenkomst i går, vielse og bryllupsfest i dag. Fint rom på Hotel No13 med balkong og ordentlig bra frokost.

    Ha en solid en!
     
    EndreD, ordnetseg, Calling and 9 others like this.
  10. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,350
    Likes mottatt:
    23,111
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld frå Sunnfjord. Madammen er reist på venninetur til Bergen, so då held eg og gutane fortet heime. I madammen sitt fråvær har eg makta å få 6-åringen til å ete poteter. Det må det bli litt ekstra heime-Trumf av.

    I morgon skal nemnde 6-åring i bursdagsselskap og eg kjenner ein enorm lettelse over at det ikkje er eg som må arrangere lag for dei. Krevjande saker.

    Nærmar det seg elevert flytur snart?
     
    Upsaker, EndreD, Sonictravel and 6 others like this.
  11. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,384
    Likes mottatt:
    870,687
    Bonuspoeng:
    293

Del denne siden