Det er jo kaldt .. månen skinner og det er 3,7 plussgrader ute. Skulle gjerne flydd en tur, men de h**** flaggermusene.
God morgen fra landet. Her er det godt og varmt under dynen, og kaffen er også varm. Ute er det grått. Tenkte jeg skulle handle litt julegaver i dag (på nett), og der blir nok en tur i skogen med hunden også. Hvis han vil på tur da, han var litt slapp i går. Nyt lørdagen!
God morgen fra Trondheim Straks hotellfrokost( selv om man er mett fra gårdagen enda... ) Rolig lørdag med pepperkakehuslaging med kidsa senere. Ha en levende lørdag
God formiddag fra Oslo. Snøen smeltet og i dag startet diselpurka utenfor også. Bedre dag en i går altså..... Nå er det henting av familiemedlemer for tvangshandling på Norgesgruppen. Når en verken flyr eller reiser må en jo finne andre løsninger på EB innsamlingen.
Advarsel til @Kristian og andre som ferdes i Finnmark (jeg vet at @Kristian er noen kaffekok unna) Mann innlagt på sykehus etter å ha blitt bitt av kamel i Hammerfest Tilleggsopplysninger om kamelen som her Bor:
"God" morgen fra Grenland. Fått i meg omelett og kaffe. Ellers er ALT AVLYST. Snørr, nys og tett, gjør at det ikke blir no pub i formiddag for å se fotball, og mat og kortkveld med gamlegutta utgår. Faen ass..
God flott lørdag fra den arktiske Hovedstaden Her snør det og det ser ut til at snøen er på vei tilbake etter at den har vært borte noen dager. Idag blir det årets siste speidertur som skal tilbringes nord på øya ved Skihytta. På mandag blir det flyvning til Hammerfest og det er det den uka. Så en en flott lørdag uansett hvordan du måtte tilbringe den
Dagen åpenbarte en gammel kjenning. Ringnes julebokk svikter ikke. Robust og god, akkurat passe til både å drikke alene samt ha den til all slags mat. Er du usikker er dette en fin all rounder. Men... dette er sterke saker, så ikke overdriv