Solkysten viser seg fra sin beste side i dag .. det er flott i Solvorn og det er vakkert her! Ha en flott lørdag i dag med eller uten laksetemming!
God lørdags morgen fra den Arktiske hovedstaden Idag skal jeg ut på speidertur frem til imorgen så nå driver jeg å Pakker sekken jeg skal ha med. Vurderer å sove I hengekøye. Ellers er det ikke mye å melde herfra. Det er i skrivende stund overskyet og opphold. Yr melder ikke noe regn før imorgen kveld. Og det er 5°C ifølge telefonen. Men ha en flott lørdag alle sammen
God morgen fra Ålesund. Har noen venner fra Oslo som har flyttet opp til den utsikten her Flyr DY på gamle oppsparte cashpoints hvor turen har blitt flyttet 3 ganger, greit det til det været her Ha en fin helg flotte forum.
I dag flytter jeg ut. I dag må jeg pakke og flytte siste rrst av mine egne eiendeler ut av huset jeg har solgt. Så i natt blir det å sove på hytta på fjellet. Må nok også ta frem slåmaskinen og ta førsteslåtten, må ta vare på landbrukseiendommen jeg skal bygge nytt hus på.
God lørdagsmorgen fra Oslofjorden. Den strekkes seg ut omtrent fra mine føtter og funkler blått og vakkert på morgenen. Dagen i dag blir en flott dag
God formiddag fra Trondheim Solskinn og blå himmel, ispedd en og annen godværssky Idag venter vi på testsvar.....forhåpentligvis slipper vi ut av karantene ila dagen. Får vel trøstedrikke en god flaske fra kjelleren ikveld.... Ha en lovely lørdag
God morgon frå Sunnfjord. Her skin sola og alle er glade og fornøgde. Eldstemann skal i barnebursdag saman med madammen seinare, medan eg og yngstemann held fortet heime. Vonaleg får eg gjort litt ymse førefallande ute i dag. Slikt ein ikkje får gjort når ein driv og flyr og herjar på i pinsa. Skal seie vi var heldige med timinga då Kristiansand er nedstengt no. Lukke til @indahla. Vi får tru de får noko kjekt ut av dagen Sjøvaste @Tore er på hi sida av fjellet og temmer laks
Hallo fra vakre Florø. Laksetemming fungerer utmerket sammen med champagne, så det skal vi fortsette med i dag også. Nå litt Stuttfeitens hjemmelagde sushi og champis. Etterpå må vi en tur ned på kaia for litt utepils Nyt dagen folkens
God formiddag fra en ladestasjon rett nord for Kristiansand. Bilen må ha litt juice før vi kjører hjemover. Skulle egentlig vært her til imorgen men hele Kristiansand stengte jo ned fra i dag tidlig så da kjører vi hjem en dag før. Vi rakk en runde med frisbeegolf og litt fotball i godværet God lørdag!
God lørdag! Her har en trimma hagen med nyinnkjøpt Ryobi 36V gresstrimmer Det var jammen noe annet en det gamle Boch skrapet. Byggmakker tok amex forøvrig. Fortsatt god lørdag!
God kveld fra firmahytte i Trysil. Bra vi alle snart er vaksinert, for på den lokale Kiwien her oppe er munnbind fraværende. Nydelig vær og fortsatt noe snø i høyden.
Siste lørdagshilsen i denne tråden? En helt all-right dag i indre Sirdal, gradestokken bikka 26 (etterhvert), og det knaste godt i tørr lyng på fjelltur. Ellers ergrer man seg over at NÅ, en uke etter trippelhelga, da skal man investere i SUP-board, frisør, jentetur, hørselvern m/DAB (OK, det var min idé) Har nå fått bada, smaka litt Berentsen Gin, Humlesus Øl og lest videre i den fortreffelige «Hyttetur fra helvete» av Are Kalvø (som seg hør og bør på hyttetur)