Lørdag ...

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av jgroneng, 09. nov 2019.

  1. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,200
    Likes mottatt:
    17,201
    Bonuspoeng:
    293
    God lørdag morgen fra storbyen. Hvitt ute, så det tilsier snø, så blir nok mest indretjeneste i dag. En uke til neste flytur, ha en fin dag.


    Etter en dipp på poengbeholdningen, så går det riktig vei igjen ...

    E238EBD1-533E-46D0-B6C8-E41AC2D69796.jpeg
     
  2. phileas

    phileas «Thanks upgrade»

    Innlegg:
    642
    Likes mottatt:
    2,933
    Bonuspoeng:
    93
    God lørdag fra Oslo loungen. Alltid kjekt med en god frokost før en tidlig flyvning. Konstaterer at premium delen av Oslo loungen holder veldig sporadiske åpningstider. I forhold til hva du ellers finner av One world lounger i Europa syntes jeg Oslo loungen fremdeles holder en helt grei og koselig standard. Målet for helgen er å nyte litt spa og samle inn nok Hilton opphold for å beholde status til mars 21. Syntes kravene Hilton og Accor har økt til de siste årene egentlig er ganske ekstreme for privatpersoner. Samtidig er det etter min mening noe en fort glemmer når en kan komme til kostbare storbyer å få en oppgradert panorama utsikt til prisen av et økonomirom. Nyt helgen hvorhen det måtte være :)

    87BEC0EE-8D39-407B-8D0E-224A55CA26B3.jpeg 16A6D372-682B-471C-BD60-5BCAAB5FA7CB.jpeg
     
    Earl, EndreD, Avixlo and 13 others like this.
  3. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,876
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdag fra Granka, Tauritodalen. Siste dagen før hjemreise i dag. Som ellers: største utfordring blir egentlig å unngå å bli for solbrent, og å la være å putte for mye mat på tallerken. "All inclusive" betyr jo (nesten alltid) buffet og kjip børst, men kjøkkenet holder faktisk brukbar standard. Drikkevarer not so much. En kan riktignok kjøpe seg "oppgraderingspakke" men for det første må alle på rommet kjøpe, for det andre er det høyst ordinært utvalg. Siden Trillian er nyoperert og ikke kan bidra, er det ikke bryet / pengene verd. Femten dager til "The Journey there, and back again". Nedtellingen blir triveligere og triveligere. God helg uansett hvor dere befinner dere.
     
    SAJblue, RoadKing, EndreD and 11 others like this.
  4. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Venter i skrivende stund på VY som skal frakte meg til TRD og deretter bolaget til hovedstaden....vel å merke det som ikke burde vært det..... Jeg reiser jo fra norges moralske hovedstad :)

    @Tore , @haakonks og @lMartin tog’an ut i går er det vel for mye forlangt å spørre om runde 2 i Oslo idag...:p:p

    Ha en nydelig lørdag :):):)

    Edit ; SAS fraktet meg med et tidligere fly idag faktisk. Hjelper med Plus-billett, en hyggelig tone og det faktum at det var god plass. 4 rader Plus og 5 pax( inkl.meg) :)
     
    Last edited: 09. nov 2019
    Earl, RoadKing, Rscott and 7 others like this.
  5. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,080
    Likes mottatt:
    68,766
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra solkysten .. -7 utenfor og fyr på peisen inne
    8EBD2C1F-9671-4C5A-A8CA-77A88E093E8A.jpeg E1D63CB3-1D38-4128-A4D7-F3FF27DED475.jpeg
     
    Earl, RoadKing, Rscott and 13 others like this.
  6. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,310
    Likes mottatt:
    35,207
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå Aust-Finnmark!

    Heilfrekke 12 blå ute, så pandionkatten har krype innunder pleddet i sofaen. Pelsjævelen vekte meg kl. sju, då var eg neppe edru etter å ha ramla i seng rundt kl. tre i natt.

    Om ikkje altfor mange straksane ventar det ein flytur! Hurra!

    Ha ein bonusinnbringande og avslappande laurdag :)
     
    Earl, SAJblue, Rscott and 9 others like this.
  7. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,794
    Likes mottatt:
    57,185
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hovedstaden!
    Vinden uler rundt hushjørnene, så det er deilig å ligge under dyna og kose seg med kaffe.

    I dag skal jeg lage julekort, det er nemlig masse Trumf å få på Optimalprint. Vi bestiller uansett julekort derfra, så dette er gratis poeng. :)

    Så skal jeg ut i kulda og finne meg en ny mørk dress. Dressen min har nemlig krympet i vask.. :rolleyes:

    T-9 (OSL dagen før, så spørsmålet er når turen egentlig begynner..?)
     
    Earl, SAJblue, Rscott and 9 others like this.
  8. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,869
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Mye snø i hovedstaden. Lover godt for skisesongen. I vinter blir det det tre løp.
    Men i dag er det skøyteskole for avkommet. Det blir nok en prøvelse for opphavet..
    Under 100 dager til Kapp Verde
     
    Earl, Rscott, Sunnfjordingen and 7 others like this.
  9. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,794
    Likes mottatt:
    57,185
    Bonuspoeng:
    293
    Mye? Der er 5 cm... :p
    Kan hende alt bare har blåst bort her hjemme hos meg.
     
    LN-FHU liker dette
  10. Magnus1001

    Magnus1001 Senior Medlem

    Innlegg:
    973
    Likes mottatt:
    2,888
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra Grenland.
    Lørdag idag og reisedag, siden denne kom litt brått så er det mye som skulle vært gjort men som har blitt satt til side.
    Idag går turen kun til Stavanger via BGO, men kjosekspressen tar siste etappe grytidlig i morgen.
    Har forresten satt frem sørlandsskuffa slik at gamlingen kan trå til mens jeg er borte, ved behov. ;)
    23 dager på reisefot, 6xWF, 2xDY og 2xBHL.
    Nyt helgen.
     
    Earl, Kristian, Rscott and 6 others like this.
  11. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,315
    Likes mottatt:
    12,263
    Bonuspoeng:
    183
    Hoi fra Oslo. Allerede gjort unna polferd på Storo, så da er det bare å trekke ut i skauen

    Ellers så sitter jeg og lurer på om jeg skal bestille inn på radisson OSL før neste års to store utflukter. Grei start på turen eller bortkasta penger?
     
    Earl, Kristian, Rscott and 6 others like this.
  12. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,869
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Mer enn i går:D
    Mye var vel kanskje en svak overdrivelse
     
    LN-FHU and holmen like this.
  13. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Drammen

    Logget inn på SAS appen... Tikket inn resterende poeng fra HKG turen og AmEx i rute... hva skal jeg med 104899 grunn poeng:rolleyes: hadde holdt med 90....

    EB binga vokser... spekuleres i Vinter ferie til westen, eller høst ferie til fjern østen, altså 4 pax, enten 2xCT eller SAS awards biz booking. Alt er faktisk tilgjengelig i skrivende stund! Nei her må det tenkes...Familie råd.

    Bestilt et sett med Gant håndkler, samt en Georg Jensen Ilse Bowl.

    Lurer på madammen har planlagt for idag? Håper på SUMO.....Krysser fingrene.

    God fag i luften som på bakken.
     
  14. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,794
    Likes mottatt:
    57,185
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg synes det er deilig å starte med en kort spasertur over til terminalen. Sove en time lenger enn hvis jeg sover hjemme, og slippe mas med vær og vind. Særlig hvis man skal fra kulda til varmere strøk. Pakke ned vinterklær før avreise feks.

    Ja, det koster penger, så man må selvfølgelig vurdere verdien selv. Jeg bor på Radisson hvis flyet går før kl 12. :cool:
     
  15. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,794
    Likes mottatt:
    57,185
    Bonuspoeng:
    293
    Leses best på engelsk.
     
    drsyk, Rscott, Sunnfjordingen and 2 others like this.
  16. Sikiduck

    Sikiduck Senior Medlem

    Innlegg:
    689
    Likes mottatt:
    1,219
    Bonuspoeng:
    93
    har du for mye poeng @drsyk så kan du jo alltids overføre til de som ikke har så mye... du vet, robin hood:confused:


    god morgen fra bergen. sovna sent. tror det er kaldt ute i dag. heldigvis er @Eddie47 oppe før meg og kan skrive værmeldingsrapport for bergen.

    i dag har jeg lyst på byn for å teste Curve kortet.

    dumt man ikke kan legge inn amex.
     
  17. thomassg

    thomassg Medlem

    Innlegg:
    242
    Likes mottatt:
    455
    Bonuspoeng:
    63
    God formiddag fra Oslo. Startet dagen med et rykk 05:30 og trodde jeg hadde forsovet meg (står opp før 05:00 vanligvis). "Hva feilet det meg i går kveld da jeg satte alarmen til 06:30?!" spurte jeg meg selv mens jeg pusset tenna i en vill fart. Det var ikke før jeg stod i gangen med skoa på og sjekka om trikken var i rute i #RuterReise-appen at jeg forstod det var lørdag. :D

    Men med så mye adrenalin i kroppen, så var det vanskelig å sovne igjen, så jeg dro like greit på trening. Det hører med at jeg har hatt en voldsomt travel uke og får egentlig ikke livet mitt tilbake før tirsdag kveld. Det ser jeg fram til...

    Ha en god lørdag enten den tilbringes på kontoret, hjemme med katten eller i lufta!
     
    Earl, SAJblue, EndreD and 10 others like this.
  18. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,210
    Likes mottatt:
    22,272
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag frå Sunnfjord. Her ligg eg på sofaen med arvingen sovande oppå meg. Middagsselskap litt seinare. Gløymde dessverre å kjøpe farsdagsgåve på ViaTrumf i år. Her må rutinene skjerpast. God laurdag til alle.
     
    Earl, SAJblue, Kristian and 5 others like this.
  19. Bonusduk

    Bonusduk Bonus jeger

    Innlegg:
    500
    Likes mottatt:
    1,297
    Bonuspoeng:
    93
    F5F0FCFB-93E4-47A8-A66E-E0341B084E28.jpeg Dårlig fomiddag fra Flytoget i retning OSL... Boarding om 40min :eek:
    Ble fuktig i går og kroppen gir helt klart beskjed om at dette her går ikke. Flott at man knapt rekker hjemmom før man blir hentet for enda et Julebord.

    Wish me luck!:p
     
  20. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Obs åpenbart en uskyldig skrive feil:D

    Vel skal ikke si har for mye av det gode, men om du regner 60x4 på SAS biz eller 330.000 med 2 CT er jeg innenfor. Dog herre med første innlegg @jgroneng :rolleyes:

    Dette går rette veie. På tide med ny dipp snart @jgroneng :)

    Du har det bra du @Eddie47 , kommet deg fram ser vi, nydelige bilder.:)
     

Del denne siden