Lørdagen er her:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 09. mai 2015.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra hovedstaden. Solen skinner og jeg er klar Italiensk vårslipp i Sandvika hos Autovia. Blir en formiddag med bil og litt flyprat... Ha en fin lørdag vår du måtte befinne deg.
     
  2. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen fra Kongsberg. Her er det sol og fint vær ute. Absolutt ingen planer i dag, bortsett fra hundelufting og trening :D

    Ønsker alle en fin fin lørdag!
     
    Larata liker dette
  3. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Stavanger hvor det fortsatt er litt overskyet. Første programpost etter frokost er å dra fram gammel kunnskap og leke bilmekaniker på min datters bil. Så må en lete på nett etter hotell eller hus for årets ferie.

    Ha en flott dag!
     
  4. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen,
    Fikk fint besøk av familien til Kristiansand. Rødvin og god mat, våknet med "badehette" !
    JADA
     
  5. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    903
    Likes mottatt:
    294
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra havet som bader i sol . HEr blir det å lese seg opp på operasjonen samt ordne litt bestillinger som jeg ikke rakk fra kontoret. Det er en av fordelen med å være på havet, arbiedøgnet har plutselig flere timer tilgjengelig.
     
  6. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra et solfylt Oslo. Straks klart for å forsvare bedriftens ære i Holmenkollstafetten.
    Ønsker alle en fortreffelig lørdag.
     
  7. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Lillestrøm.

    I dag blir det hyttetur i Rømskog. Og når man har en kompis med bikkjer og en som er allergisk mot bikkjer blir det komplisert... I et overmodig øyeblikk i går tilbød jeg meg å sove i telt utenfor hytta med bikkjene sånn at begge kunne komme... Har litt mer kalde føtter i dag.

    Not to self: Selv om du har sittet hos opphavet og drukket vin og sett håkky. OG selv om Norge først Slo Vakia og deretter Venia, så er det måte på hvor eplekjekk det er lurt å være.

    Vi får se om jeg kan snike meg unna

    Ha en fin en
     
    EB, Reidar and Herlov like this.
  8. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Ettårsfeiring av en av familiens minste. Deretter blir det noen timers meditasjon og pakking av Lille Trille, for å stå best mulig rustet til avreise til Stockholm i morgen altfortidlig. Først noen timers jobb nede i byen, deretter tilbake til Arlandia, klar for MegaDo!

    Noe kleskode, forresten? Duger Fjellräven?
     
  9. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Ring 3, altfor tidlig å stå opp men Systembolaget lokker! I går relanserte Stena Line sitt bonusprogram, og i stikk motsatt til SAS & Co blir alt bare mye bedre med Stena! :D Derfor måtte jeg flagge litt i går kveld!

    Ha en fin dag videre folkens :)
     

    Attached Files:

    • image.jpg
      image.jpg
      File size:
      958.3 KB
      Visninger:
      11
    Fnate liker dette
  10. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God lørdag fra det Sørlandske!
    Akkurat nå er jeg glad for at jeg bare tok et par glass rødvin i går kveld. Skal vel bli nok "badehette" i dagene som kommer.
    Her har man en del oppgaver som skal utføres. Alle sluser ovenfra skal visst åpnes i ettermiddag. Det meldes om store mengder vann igjen. Så da er det jo greit å få gjort unna uteaktivitetene før den seansen starter.
    I morgen er det åff til Stockholm så man er klar til MegaDo mandag morgen. Skal bli snasent!

    Grilldress bør duge vel?:D
     
    AcroN and Brunello like this.
  11. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdag!

    Dagen treningsøkt er unnagjort. Nå blir det litt vask og lunsj, før ettermiddagen og kvelden skal tilbringes med en kompis og fadderbarn. Trivelig! Forhåpentligvis blir det litt tid til å planlegge neste ukes utflukt til Madrid også. Jeg misunner dere som sitter og forbereder dere til MegaDO. Enjoy!
     
    Larata liker dette
  12. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    600 høydemeter med "finansministeren", som har akseptert alle reisene i år!! Nytt problem oppstod da CT lå i postkassen i dag tidlig, og nok en løgn må planlegges...
     
    Ruby and Bizflyer like this.
  13. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Kommer det reisebrev, @Fnate ? :D
     
    Fnate liker dette
  14. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg husker ingenting etter at jeg og ei venninne ble sittende igjen i stua og gjøre ferdig en vodkaflaske formet som et maskingevær... Men jeg våknet opp innomhus, med et stort Norsk flagg og en tavle med masse krittegninger av elefanter ved siden av meg i sengen.

    Så niks reisebrev
     
    Travellingalf and AndersB like this.
  15. Joachim

    Joachim Medlem

    Innlegg:
    233
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    God lørdag fra premiumloungen (?) på MIA som BA bruker. Er så heldig at jeg skal få tilbringe ca 5 (!) timer her, før BA flyr meg til LHR 2040 i kveld...

    Skulle gjerne vært i Stockholm med @PettR &Co på øl/burger/smd6, men kan vel ikke klage etter 17 dager i Florida på jobb/ferie :cool::)
     
  16. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Høhø. Det er søndag. ;)
     
    Joachim liker dette
  17. Joachim

    Joachim Medlem

    Innlegg:
    233
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    Kan vel ikke skylde på jetlag enda @Cecilie .... Hmmm... Feriemodus?? :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
     
    Cecilie liker dette
  18. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Det må værra lov! God tur heimatt!
     
    Joachim liker dette

Del denne siden