God morgen fra loungen på GDN (som man må ha pripass på). Folketomt her og det samme i fast track. Køen i vanlig sikkerhetskontroll så laaaaaaaang ut her på GDN. Med 4 av 6 wizz flygninger mellom 0600-0610 blir det vel slik. Her er diamant sikret på MR. Kom over i går. Etter tilsvarende MR for 2 uker siden anbefaler jeg alle som overnatte på Hampton å forespørre ekstra madrass. Vanlige sengene er ekstremt harde, men sov som en stein denne gangen. Forøvrig observert flere andre på MR til GDN på mine 2 runs, så det virker som en populær destinasjon. Billige priser og kort reisetid hjelper vel.
God morgon frå Aust-Finnmark! Sola slepp så vidt ned gjennom skylaget. Sjølv skal eg snart opp gjennom skylaget. Ja, det blir flytur i dag! Hurra! Trinnvis skal eg innom stadig større byar: Først no Tromsø, seinare Trondheim og så Buenos Aires. Nokon må leve dette livet òg... Vel, ha ein fin laurdag alle saman!
God morgen fra hovedstaden! Det snør. Enda mer. I går hadde noen måkt da jeg kom hjem, så neste runde er det nok min tur... Enn så lenge sitter jeg inne og slapper av sammen med hunden, og venter på hotellfrokost fra min bedre halvdel. Håper alle får en super helg!
Da er OL på gang, og det er bra jeg plasserte den gamle 40"eren på soverommet .... En må jo følge med ...
Helgen står i barnevaktens og hundevaktens tegn. Innlagte øvelser er dukketeater og bollebakst (norsk versjon). Ha en fin dag, uansett ansvar og aktivitet, alle!
Sugar in the morning! Så er det straks møte i InsideFlyer avd langt frå havet (Indre Austland). På saklista i dag står følgande: Godkjenning av sakliste og innkalling Wienerbrød Kaffi Brus Kokosbollar Ostekake Kakao Suksessterte Meir kaffi? Vi reknar med at alle saker blir banka igjennom einstemmig. Om nokon føler for å jogge nokre ekstra km på vegne av underteikna, @Tore, @Bernd og @haakonks så det vi stor pris på det. Ha ein fin dag alle sammen!
God morgen fra Club Lounge hos Crown Plaza Basingstoke. Liten og rolig lounge med svært begrenset frokost. Også begrenset med gjester, helt alene til frokost.
MGod formiddag fra Trondheim Sove lengedag idag, straks ut med guttakrutt på handlings, deretter overlevering av gutta til svigers, mens undertegnede inntar Clarion på Brattøra for feiring med jobben. Ha en fantastisk lørdag
I dag skal det arrangeres bursdagsfest for guttungen. 20+ ville barneskolegutter skal kontrolleres på et eller annet sett.. Viktig å sørge for at det er tilstrekkelig med øl i kjøleskapet til i kveld når dette er over. Far i huset (meg..) meldte seg frivillig til å kjøre til butikken for å handle essensielle ingredienser til dagens kakebakst. Vel hjemme og fornøyd for å ha beseiret elementene der andre står fast, viser det seg at far har kjøpt feil type kakao.. Så da må man grave ut bilen igjen og sette fart. På nytt forsere elementene og bratte bakker. På andre forsøk blir riktige ingredienser levert til konemor og kakebaking kan gjennopptas. I tillegg til at dette stresset måtte jeg dra kortet for nesten 20k på et sted de ikke lenger tar amex i går.. Det ble dramatisk og jeg kjente pulsen gikk opp 20 slag i minuttet når det stod "bruk stripen" på automaten.. CT ble utsatt med noen uker nå Ha en fin helg ellers, forhåpentligvis med færre i-landsproblemer enn hos meg
God ettermiddag fra hovedstaden. En fin og rolig formiddag med OL, en handletur for å hente inn litt Trumf og enkelte telefoner fra jobb har fylt opp dagen så langt, nå er det snart på tide å rusle mot jobben for ettermiddagsvakt. Satser på å få med meg avslutningen av skiskytterdamene først, ligger jo godt ann til medalje til Olsbu Ellers har jeg funnet ut av OL er best med lyden fra radio, greit med mute-knapp på tv-en så man kan få de vanlige, gode NRK kommentatorene ut fra radioen God lørdag folkens
God ettermiddag fra Royal Silk lounge i BKK. Hjemturen etter 3 uker i smilets land har forsåvidt startet, og flyet tar av om 90 minutter. Resten av det påbegynte reisebrevet kommer når jeg er hjemme. Men i mellomtiden må jeg bare påpeke et par ting om loungene her i BKK. SilverKris er i en klasse for seg. God mat og ikke noe stress. Terningkast 5. Royal Silk og Royal Orchid i pir E kan dere få gratis av meg. Terningkast 2.
Har base BGO. Sist dro jeg GDN-CPH-OSL-BGO, men denne siste gang ble det bare 2 legs. Kan forøvrig nevne det var ca 15 pax totalt på flighten fra GDN inkl 4 crew som fløy plus. Sist runde var det totalt 2 pax i plus. 12 rader reservert sas plus
Og god aften fra Sunnmøre. Atter en dag som nybakt tobarnsfar nærmer seg slutten og nå skal det bli godt med en "hviledag" i morgen, uten besøk av besteforeldre, tanter & onkler og søskenbarn.Heldigvis er det øl i kjøleskapet og i kjelleren, vin & champagne i vinskapet og brennevin i barskapet så man har litt å hente seg inn på nå på kvelden Sjakk på TV´en er det sannelig også!
....Såpass.....!.? Jeg er EBG og reiser SQ Biz via Sin om ca 10 dager. Får jeg tilgang til Silver Kris?