Vi skal til Bali med familien som del av en asia tur neste sommer, er der i cirka 4 uker. Det blir svigers fra begge hold som vekslingsvis er med. I utgangspuntket er plan hotell, men jeg vurderer muligheten til villa leie pga pris. Har noen erfaringer med dette der? Fins det villa som er serviced? AirBNB har fine steder, men her er nok alt do it yourself...
Noen grunn til at dette blir postet i reisedeals og ikke f.eks. reisemål? Det er svært mange som har e-postvarsling på reisedeals.
Hilton har herlige villaer med flere soverom, vi hadde den på ca 300m2 med 3 soverom. Ikke ublu pris.
Villaer på Bali har blitt relativt dyrt nå. Du finner dem både på Airbnb, booking.com og hotels.com feks, i tillegg til mer «frittstående» utleieselskaper som baliretreats.com (vi har brukt disse). Mange av disse kan du selv velge servicenivå typ sjåfør, hushjelp, nanny, kokk osv. Ikke veldig lenge siden du fikk en fin villa til 500 nok pr natt, men den tiden er forbi gitt…
Takker for alle svar, jeg kan godt betale mer enn 500kroner per natt, men jeg har vansker å finne en god booking side? AirBNB har villas, men hvor kan man bestille additional services? Baliretreats hadde bare 2 som var booket eller på helt feil side av øya..
Ja, Airbnb har mange (de fleste?) villaer hvor du kan bestille ekstra tjenester. Står i beskrivelsen av stedet. Et kjapt søk viser haugevis med villaer som enten har tjenester inkludert eller hvor de kan bestiller. Feks denne: https://www.airbnb.no/rooms/1173530...earch_id=3dd4f8e8-c970-4346-8561-816c6a75fd1d