Leverte Eurobonuskort v/check-in - poeng registrert på Miles&More

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Kaare, 27. mars 2015.

  1. Kaare

    Kaare Nytt Medlem

    Innlegg:
    2
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Reiste for noen uker siden med United til New York og videre i statene. Leverte Eurobonuskortet ved innsjekking da jeg hadde glemt dette ved reservering. Når jeg idag sjekker poengsaldo finner jeg ingen poeng, men til min store forundring har disse poengene blitt godskrevet en gammel Miles&More konto jeg aldri bruker. Hvorfor og hvordan kan dette skje? Jeg har ikke brukt Miles&More på en stund og kortet har jeg ikke lengre, så gudene vet hvordan de har fått tak i nummeret. Mulig de har tilgang til alle Star Alliance-medlemmer i sine databaser?
    Mitt spørsmål er om disse poengene nå er evig tapte eller om det er noen måte å få de overført til EB? Hvem må jeg i så fall kontakte? EB, M&M eller United? Lite vits i å ha noen tusen poeng her og der...
    På forhånd takk for svar.
     
  2. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,143
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    @Kaare,
    Ta kontakt med UA kundeservice på OSL (bare ikke idag) så løser de det kanskje?
     
  3. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Du har nok hatt kortet registrert der du booket billetter.
     
  4. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Et forsåvidt relatert spørsmål: jeg har EBG, men tror neppe jeg vil nå EBD i inneværende periode (har booket litt for mange flights med DY til det...). Likevel har jeg rundt 30 SAS-flights inne, hovedsakelig mellom de nordiske hovedstedene. Kan man få Miles & More-poeng for disse? Jeg vet ikke om 30 segmenter i Norden vil bringe meg noe sted med Miles & More, men jeg har noen poeng der fra før (imidlertid ikke statusgivende), så det kan jo være at det alt i alt gir nok til en gratisreise eller to. Men det grunnleggende spørsmålet er likevel om Miles & More gjelder for SAS-flyvninger i Norden? Man får jo EB-poeng på LH-flyvninger innenriks i Tyskland for eksempel, mener jeg å huske.
     
  5. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,851
    Likes mottatt:
    5,465
    Bonuspoeng:
    183
  6. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Takk for info og lenke! Men dette var i grunnen dårlig butikk sammenlignet med EB, selv post-november 2014. Hvis man skulle opp til Frequent Traveller-nivå med fly innen Skandinavia, hadde man måttet fly 47 turer i SAS Plus eller 280 turer i billigeste klasser.
     
  7. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Og 800 flighter i billigste klasser for å få Senator..
     
  8. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg tror jeg skal slutte å surve over Eurobonus allikevel.
     

Del denne siden