Hei, Har forsøkt å gjøre en booking OSL-FRA-BOS-MUC-OSL i F-class for å sjekke taxes. Kommer opp med ca NOK 3000 pr. pax, men vil det i tillegg komme YQ dersom jeg tar dette ut som EB-reise + årets CT ? Gjerne også noen gode tips på hotel i BOS
Alle taxes og avgifter, også surecharge, står oppgitt om du klikker på "Taxes and fees" på lufthansa.com i bookingprosessen. Ca. 3000 høres riktig ut.
Er dette en dårlig måte å "brenne" EB poeng på ? Jeg har ca 500K med relativt beskjed utløpsdato, og opptjener ca 200K pr år, i skrivende stund.
BOS er jo den korteste turen innenfor Nord-Amerika-sektoren på Star award chart, så hvis du ønsker å makse verdien av de 150 000 poengene og CT, så hadde jeg personlig forsøkt å gå for en lenger tur. Dog er det vel relativt dårlig tilgjengelighet i First på vestkysten, inkludert LA og San Fran? Hva med Vancouver, Seattle, Denver?
Nei, det har de ikke. Går med 747 som alle har F Frankfurt (FRA) to Denver (DEN) - Wed, Sep 10 Deutsche Lufthansa AG 446Dep: 1:25PMArr: 3:35PM10h 10m Boeing 747
Prøvde en booking på lufthansa.com, og det var et veldig merkelig C-class tegn som dukket opp på Upper-deck. Har lett 1/2 år frem i tid til MIA istedet. No hits, men da jeg forsøkte "Skralle-staden" MCO, fikk jeg plass på 1-2-3, men kun ut. Hvordan er det med booking I-O-I-I for deretter U/G leg 3 til O på en SK-AMEX CT ?
Merkelige greier. Ser også at F ikke er til salgs heller. Sendte ett par eposter for å spane hva som skjer. Har en kompis som var i F på denne ruten i april i år
Tror det er fordi maskinene som flyr til DEN har den gamle F-klassen. Mener å ha lest et sted at disse skulle selges som C frem til ombyggingen til 2-class er fullført.
Ja, mener F er borte fra DEN ruten, da disse maskinene skal konfigures om til to klasse fly (evt. tre om de velger å installere premium econmy).
Det kan ikke stemme. Fortsatt veldig mange maskiner med gammel F og disse selges fortsatt som F med F service. Så det på en A330 FRA-AUH forrige helg.
Men på 744-maskinene med gammel F er det 16 seter på upper deck, mot 8 på airbus'ene. Så der er det jo 2-2 config som på business. Disse blir jo bygget om om kort tid. Så kanskje en mellomløsning mens det skjer?