Lifemiles Black Friday/ til Nov 27 kun 1.35 cpm

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av milehigh, 20. nov 2017.

1. milehigh

milehigh Veteran

Likes mottatt:
    9,865
    Bonuspoeng:
    183
  2. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    5,959
    Bonuspoeng:
    183
    Last edited: 21. nov 2017
    Hamburgersmauet liker dette
  3. TravelManBiz

TravelManBiz Veteran

Likes mottatt:
    5,117
    Bonuspoeng:
    183
    En t/r fr Europa til Asia koster 120.000 Lifemiles med Lufthansa F og avgiftene er rundt 1000 NOK. Etter min beregning koster det 1620USD å kjøpe 120.000 Lifemiles. Det er vel ca 13600 NOK. Med tanke på at avgiftene er lave så er ikke det en så ille pris for LH F.

Men spørsmålet mitt er om det er noen av dere som har gjort dette? Dvs kjøpt Lifemiles og fått brukt de på en LH F tur til Asia? Dette hadde jo vært perfekt for en liten helgetur til f. eks Tokyo:D De skriver at det kan være vanskelig å finne tilgjengelighet. USA er vel også dyrer med 87.000 for en vei. Vil connection fra OSL til FRA da være inkludert?

Last edited: 21. nov 2017
  4. milehigh

milehigh Veteran

Likes mottatt:
    9,865
    Bonuspoeng:
    183
    Tidligere kunne du ikke mikse booking classes med LM så connection OSL-FRA ble ikke inkludert, men det går nå.

5. petterel

petterel EBD og QPP

Likes mottatt:
    887
    Bonuspoeng:
    93
    Følger gjerne svaret på dette. Hadde ikke hatt noe problem å fly LH F for under 15K! Men tilgjengeligheten stopper vel de fleste fra å kjøpe LifeMiles?

6. TravelManBiz

TravelManBiz Veteran

Likes mottatt:
    5,117
    Bonuspoeng:
    183
    Har sett litt nærmere på award chart og det virker som om South Asia er 102000 lifemiles hver vei. Det er Central Asia som er 60k og er vel ingen av de landene jeg ønsker å reise til med unntak av India. Da begynner det jo å bli dyrt med LH F.

Da er det vel bedre med Eurobonus på 95.000 poeng? Kjøper vi brus for 13749 kroner har vi vel 95.000 poeng? Da må vi selvsagt ha CT i tillegg. Tror jeg heller bestiller et Amex platinum på kona:D

7. Hamburgersmauet

Hamburgersmauet Medlem

Likes mottatt:
    101
    Bonuspoeng:
    28
    Fløy Lufthansa F med Lifemiles et par ganger til Buenos Aires for et år siden, men finner ingenting på Lufthansa nå. Finner heller ikke noen åpninger på ANA F f.eks. til Tokyo. Noen som finner andre aktuelle F-turer fra Europa med Lifemiles?

Del denne siden