Lille julaften

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Maggie, 23. des 2021.

1. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,735
    Bonuspoeng:
    293
    Det der ut til at
    Riktig side av Mjøsa er vel sør? :rolleyes:

Kristian liker dette
  2. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,721
    Bonuspoeng:
    293
    Eidsvoll? o_O

3. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    29,491
    Bonuspoeng:
    183
    God lillejulaften fra Oslo!

Egentlig skulle familien vært på dykketur på Fillipinene nå, men covid satte en stopper for dette.

Kanskje heldigvis, slik som ting har utviklet seg, supertyfonen Rai/Odette raste desverre over Cebu og Bohol i slutten av forrige uke, og ting ser ikke bra ut lokalt for øyeblikket :(

Om noen skulle føle for å bidra med noen kroner i førjulstiden til en god sak legger jeg ved litt info her:

https://gofund.me/b2eae2df

As you may have seen, a few days ago the Philippines was hit by a super typhoon category 5 with wind speeds up to 175miles/hour. The center of the typhoon went over Cebu and Bohol and caused massive havoc. The number of casualties is not known yet but run in the hundreds. Thousands of electricity poles are down, many houses damaged and destroyed, boats, infrastructure, etc. Both our resorts were also hit, but we sustained damage that is easily repaired. The good news is that all our employees are well, but many have severe damage or even lost their house. As communication is still very difficult, the size of this catastrophe is not clear, but it is massive. It will take months to get electricity and other infrastructure repaired, but the biggest problem will be, is already, drinking water.
    After 2 difficult years with covid many employees with their families have lost faith and are desperate. We ask your financial support for our teams to help them rebuild and repair their homes, their lives and their country. We guarantee that your support will go directly to our employees, and we will keep you informed of what is done with your help.
    Magic Resorts has 80 Filipino employees and our target is therefore to collect Dollar 10.000

Last edited: 23. des 2021
    Berlioz, Flymunda, Kristian and 9 others like this.
  4. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,876
    Bonuspoeng:
    293
    Nordafor selvfølgelig :)

Kristian liker dette
  5. samtom

samtom Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    903
    Bonuspoeng:
    93
    God vakt! Pass gjerne ekstra godt på bagasjen som skal med SK 349 i kveld ;)

Eddie47 liker dette
  6. pgaa

pgaa Bygdetulling

Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra usenstrale strøk av Telemark.
    Ikke så mye som skjer her dagen før dagen, ser bare frem til dagen i morgen er over.

Da en haiket med ett familiemedlem som også bor i Oslo, og skulle hit i samme ærend - så satser jeg på at jeg kan få tatt luftveien via SVG og BGO hjem til Oslo på tirsdag. Da har jeg fått mere enn nok av jul i 2021. Må jo benytte mulighetene når man kan i disse tider for å finne seg en flymaskin.

Ha en bedre dagen før dagen !

Last edited: 23. des 2021
    Berlioz, Earl, Sonictravel and 7 others like this.
  7. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,735
    Bonuspoeng:
    293
    :p

8. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,422
    Bonuspoeng:
    183
    Her er det fortsatt arbeidsdag, men samtlige utgående e-poster møtes med svar om ferie... Straks ut i Nordmarka for sesongens første skitur. Gleder meg greit
    Jaja. Riktig god dagen før dagen.

Berlioz, Earl, Sonictravel and 8 others like this.
  9. oddA

oddA Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,240
    Bonuspoeng:
    93
    Endelig har freden senket seg her.
    12 eksamener unnagjort! 4 Flere en normal året..
    Med tilnærmet fulltidsjobb og en 15 måneder gammel gutt må jeg si meg fornøyd..

Her har dagen blitt brukt til og rydde,kjøpe julegaver og bokke om en flytur (som de fleste sikkert har sett i de to andre forumpostene).

Nå skal jeg sette meg ned, Ta en øl og se Die Hard In NY :D
    GoD JUL FOLKENS!

Calling, Berlioz, Earl and 11 others like this.
  10. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    114,834
    Bonuspoeng:
    350
    Det er vel den eneste så ;)

11. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,634
    Bonuspoeng:
    183
    God veslejulafta frå Sunnfjord. Her går det i litt husarbeid. Pinnekjøtet er kome i vatn og eg har lagt meg på senga for ein liten strekk. Madammen trur eg legg på plass kle.

Må vel snart til å gjere litt meir. Legge julebrus til kjøling eller noko. Har sikkert opp mot 35 forskjellige juleøl som må konsumerast i løpet av jula. Eg var forkjøla som eit uvær i mesteparten av advent, so då vart det ikkje konsumert noko. Det skal bli godt utover vinteren.

Calling, Berlioz, Earl and 10 others like this.
  12. mhandlykken

mhandlykken Medlem

Likes mottatt:
    607
    Bonuspoeng:
    93
    I dag har gått med til julebrussmaking og generelt sett klargjøring av huset til jul. Av tolv ulike typer julebrus tok Oskar Sylte og Brænne seieren over det meste annet. Må begynne å planlegge en lang nyttårshelg som skal tilbringes på Norefjell.

RoadKing, Calling, Earl and 9 others like this.
  13. Flymunda

Flymunda Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,368
    Bonuspoeng:
    183
    God lille juleaften. Lever i spenning om testen 1. juledag kommer til å vise negativt svar, så jeg kommer meg avgårde til USA 2. juledag for 2. akt i jakten på den femtiende delstaten.

Litt sen med å fange opp, men da har jeg sikret meg en back-up tur til USA i november, etter slippet nå, hvis det skulle bli behov for det. Viktig å ikke utfordre lykken.

RoadKing, Calling, Berlioz and 9 others like this.
  14. Flight Cancelled

Flight Cancelled Bonusjeger

Likes mottatt:
    4,040
    Bonuspoeng:
    113
    Årets fjerde og tredje siste flytur ble gjennomført i dag. I savn av SK C ble dagens forrett litt Kalix Løyrom. Smakte nesten like godt som ombord.

God lillejulaften!

20211223_162920.jpg

15. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,555
    Bonuspoeng:
    183
    Kvelden før kvelden, blir erstattet av solen før solen i Miami :)

20211223_114343.jpg

16. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,146
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen og god jul fra et regnfullt SF.

Dagen startet med årets kjeftelekse fra gamlemor. Middagen er på bordet kl 17.00 og jeg har å innfinne meg der. Uansett om jeg er på et fly eller ikke. Lander kl 15.00 så får vi se hvordan det går.

Uansett, SFO har ikke så mye å tilby så jeg soser litt i byen og spiser god frokost ordnet av loungetilgangen fra @milehigh

God tur dit dere skal, nyt julen, familiefreden, stresset. julebrus og øl. Og enda en samtale med SAS kundeservice:)

17. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    9,134
    Bonuspoeng:
    183
    Kvelden før kvelden er en god tid for å booke noe med CTen som går ut 31.12.

Resten av julen skjer det jo så masse ;)

RoadKing, themichael, Calling and 3 others like this.

Del denne siden