Liverapport: Mileage run til Chicago med AY

Tråd i 'Reisebrev' startet av Fly med oss, 04. juni 2022.

  1. Fly med oss

    Fly med oss Stockholm

    Innlegg:
    401
    Likes mottatt:
    1,435
    Bonuspoeng:
    93
    Da er eventyret snart over, og det er norskeide Flygbussarna som tar meg det siste strekket.

    1654515025776.jpg


    Noen refleksjoner før jeg runder av:
    - Finnair leverer på servicen ombord, på de rutene hvor de har finsk mannskap altså (til og fra Singapore har de ikke dette, og servicen er stort sett elendig). De som var ansvarlige for Business-kabinen var utrolig hyggelige og proaktive. Det var samme manskap begge veier, og det ble nesten litt hjemmekoselig!
    - Det harde produktet denne gangen var ikke noe å skryte av. Slitent, møkkete og skranglete.
    - Finnair håndterer informasjon om forsinkelser svært dårlig. Jeg bruker Flightradar og Expertflyer, så jeg har rimelig bra kontroll, men ved gaten på O'Hare hørte jeg mye klaging, og det forstår jeg godt. Det kom kun ett opprop i løpet av halvannen time, og det var at de beklaget at boarding først ville bli ytterligere 5 minutter forsinket. Da var det langt etter oppsatt avgangstid, og folk ble provosert. Når boarding endelig begynte var det umulig å vite hvor man skulle gå. Alt var sperret av, og det var dårlig skiltet. Til slutt begynte folk å rope "Where the hell do you want us to go?!"
    - Hvorfor er flyplasser i USA så grå? Alt er mørkegrått: vegger, gulv, utsiden, innsiden. Ja, med innslag av marineblått da.
    - Å reise etter pandemien er etter min mening dyrere, mer slitsomt og mer stressende enn det var før. Kanskje dette er den nye normalen?

    Med det vil jeg takke for følget her på forumet! Ha en fortsatt god 2. pinsedag - og grattis til alle svensker med dagen :)
     
  2. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,737
    Likes mottatt:
    21,935
    Bonuspoeng:
    293
    Takk for turen! Håper du er heldigere med produktet neste gang :)
     
    Fly med oss liker dette
  3. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,847
    Likes mottatt:
    7,978
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for turen!
     
    Fly med oss liker dette
  4. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,659
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Takk for turen :)
     
    Fly med oss liker dette
  5. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Takk for turen og ikke minst; takk for at du delte med oss!
    Tenk om SAS kunne hatt i alle fall en lounge for EBD/EBP som var på nivå med det Finnair tilbyr sine beste kunder? Om så bare på CPH?! Ja, jeg kan drømme jeg...
     
    Fly med oss liker dette

Del denne siden