London på en torsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av tommy777, 19. febr 2015.

  1. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Marriott LHR.

    Ramla inn her i 10 tiden i går kveld etter en laaaaang dag og ja, hotellet er verdt de 30 ekstra pundene de tar over naboene.

    4 timer på øyet gjør underverker, nå er det på tide å hive seg rundt, Berlin neste!

    Ha en flott torsdag, om 24 timer er jeg på vei hjem
     
    Fnate liker dette
  2. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra barteland!

    Nok en grytidlig start på dagen. Litt mindre gruff i dag enn i går. Chai te og fishermans friend intravenøst gjør underverker.

    Ha ein framifrå torsdag!
     
  3. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra in-office.

    Grøss som jeg hater å stå opp på mårran, spesielt når man har drukket litt mer enn planlagt kvelden forveien. Nuvel, det er ikke noe annet å gjøre enn å bare bælme nedpå med kaffe og jobbe. Colaen henger til avkjøling utenfor vinduet her så om en liten halvtime får kroppen min en etterlengtet pause fra kaffen.

    Snart helg, det blir deilig!
     
  4. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Helsfyr.
    Nok å henge fingerene i her, en innboks jeg håper snart stopper å motta mail.
    Ellers er det helg etterhvert her også. Amen
     
  5. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Gooooood morgon från hus 3 våning 7 på huvudkontoret till ett större flygbolag i Skandinavien!

    Grått ute, sol inne. Sakta men säkert påbörjar jag lite överlämningar till andra som skall ta över när jag slutar i bolaget, det gäller att börja i tid. Ha en strålande torsdag!
     
    SASDC8 and Islending like this.
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Bare litt god morgen herfra!
    Grått, blåsete og 6 grader ute. Men bytter det mot snøstorm any day....

    Hangler litt nå for tiden. Trodde forkjølelsen hadde gitt seg, men sliter nå med å føle meg trøtt og sliten hele tiden. Som om batteriene er tomme. Får håpe kommende helg kan hjelpe med å få hvilt ut.

    Blir travel dag i dag. Etter jobb skal jeg få med meg både en generalforsamling, et foredrag og innviing av ny salong i klubbhuset. Blir hyggelig nok det. Men egentlig gleder jeg meg mest til helg. Den kan liksom ikke komme fort nok.

    Have it!
     
  7. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Morgen bra Bodø...

    Etter skikkelig vinter i går (og en meget bra Jarle BernHoft konsert) er det i dag skikkelig blåtorsdag med regn, stålis og skallebank. Etter konserten i går hadde jeg en liten seanse på SAS.no og booket sommerens første ferie. BOO-PMO for 4 stykk kom på 25000 nok i Plus, og det virket som en kjempedeal i går kveld i alle fall... Da gjennstår bare å finne hoteller og leiebil for en uke ex. PMO.

    Ha en bedre dag!
     
    PCR liker dette
  8. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Lillestrøm. Snart en liten gåtur. Greit å komme tilbake til "Syden" etter noen meget iskalde dager med windchill i NYC..:eek:

    Åpnet mailen vi fikk fra UA like etter ankomst forrige torsdag etter en særs interessent ( for flygærne ) mellomlanding i Goose Bay.
    De beklaget det hele og vi kunne velge mellom $ 175 i e-check eller 8.750 bonuspoeng.... Godt betalt for heller en morsom opplevelse i en polar ødemark.
    Kun en annen UA maskin og en Antonov 124...:cool:
     
    Fnate liker dette
  9. Grove

    Grove Medlem

    Innlegg:
    201
    Likes mottatt:
    485
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra indre øst.
    Skulle etter planen vært på vei til SIN med Qatar, men planene ble endret.
    Turen er utsatt på ubestemt tid, og jeg er på jobb som vanlig.
    Føles det litt kjipt? JA
     
  10. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    God formiddag fra TOS hvor det fortsatt er blått på termometeret, men vi venter at været fra BOO skal komme videre nordover med flere røde grader og vått nedfall fra skyene.

    Siste dag på kontoret før vinterferien i Thailand. Ned til OSL med SK 4437 i kveld før Qatar skal testes i morgen med 787 og A380 - gledes!

    Sjallabais!
     
    Baldrick and SASDC8 like this.
  11. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Whaaaaat?? Det burde være MINST 500 daler for ett slik feilsteg.

    Og her fra Berlin så man dagens 757 på vei til New Jersey, forhåpentligvis for de ombord ikke via Goose Bay ;)
     
  12. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim
    Klar for lunsj etter noen timer på jobb, deretter jobb,jobb,jobb :) Overrasket en kompis med tur til København igår, litt trangt for tiden til ham, så jeg spanderer tur og hotell. Han ble litt satt ut kan du si :):) En god kompis som fortjener det !!

    Ha en flotters dag alle sammen :) :)
     
    mhsalv, Travellingalf, Fnate and 4 others like this.
  13. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Marriott Bristol. Rimelig grå by dette her, for å si det sånn. Hadde vært morsommere i Bath, borti veien, men der har de altså ikke lydmesse. Det skal de ha her.

    Voknet sent uten vekkeklokke. Strekker armene ut, og tenker "fyyyy f"$%"&"&"&en, jeg er lei av å være borte helger". Rekker tenke tanken ferdig da det tikker inn SMS.

    "You have to come to Mumbai next weekend, sil. Velly important show."

    Right. :) Men dit... Dit skal jeg nok ikke neste hælj. Det skal jeg ikke. Nei, nei.

    Ha en fin dag. Jeg får vel snart krote meg ut av køya.
     
  14. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    He he Mumbai med så mye god mat o SÅÅÅ mange høye og merkelige lyder ..
     
    tommy777 and Fnate like this.
  15. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Veldig godt med kompiser slik som deg! Opplevde noe lignende for ikke lenge siden, da jeg også har hatt det ganske kjipt noen måneder.. Selv om det ikke var snakk om Køben-tur, så ble det iallfall en tur på byen i Oslo hvor han spanderte. T.o.m. innom et etablissement i Grensen med påfallende mange engelskspråklige damer. Champis var ekstremt dyrt der, så det sto vi over, men ellers en knall kveld! :)
     
  16. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Grynt og off og åj fra New York City

    Jeg vet virkelig ikke hva det er med denne byen men... Jeg liker meg ikke her asså. Ett eller annet med kjemien som ikkje stemmår heilt, kan du vel si. Gi meg heller Seattle eller Denver asså.

    Dere nu jårk elskere får bare lukke øynene for denne posten.

    Frokost på programmet nå. Deretter litt trykking på tastaturet, før jeg slenger meg i en bil retning LaGarbage.


    Norge i morra! Yeey
     
    Fnate liker dette
  17. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    HEEEEEEEEELT Enig!
     
    Cecilie liker dette
  18. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Som en liten parentes, så fikk jeg litt ekstra hjemlengsel nå.

    På frokostbordet kom det nå en 0,8L glassflaske med VOSS-vann. Alle som har litt innsikt vet jo at det vannet kommer ikke fra Voss, men en vannkilde på Iveland i Aust-Agder. Nevnte vannkilde er også reservevannskilden til Arendal om noen skulle finne på å tisse i Rorevann i Grimstad.

    Så liten er verden altså blitt.
    Litt Ivelandsvann i New York.
     
    Last edited: 19. febr 2015
    SASDC8, Herlov and Baldrick like this.
  19. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Men noe kaldere enn hjemme, været altså?

    Er vel skrudd sammen på en annen måte da jeg digger NYC (og SF) ;)
     
  20. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,227
    Bonuspoeng:
    293
    God kveld (natt?) fra JW Marriott Marquis i Miami.

    Cruiset er over og vi tar ett par dager i Miami før hjemreisen. Kjørte ned fra Fort Lauderdale i leiebil fra Hertz og noen ganger, som i dag, er jaggu ett gullkort verdt sin vekt i gull. Mens køen for allmuen i skranken hos Hertz var så lang at det var minst en time ventetid, så var det en (!) kunde i gullskranken og to kundebehandlere.
    Så før den siste personen i den lange køen hadde fått sin bil så var vi sjekket inn på hotellet i Miami. Og likevel er det enkelte som påstår at det er vi med Bonusfeber som er gærne?! ;)
     
    Baldrick and Fnate like this.

Del denne siden