Los Angeles sommer 2015

Tråd i 'Reisemål' startet av Herlov, 16. aug 2014.

  1. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,065
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Det begynner å klø litt i bookingfingeren allerede, og jeg finner priser i C til Los Angeles like under 15 000 (Air Canada/Lufthansa/United) i juli 2015. Jeg får blant annet opp OSL-FRA-YYZ-LAX (AC), LAX-EWR-OSL (UA), som er veldig spennende. Det blir vel stort sett ikke noe særlig billigere enn dette til Los Angeles i tjukkeste sommerferien?
     
  2. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Ferietid er lavsesong for businessclass. I påsken reiste jeg OSL-NYC-LAX/SFO-LHR-OSL for ca. 10500 kroner med BA/AA. LAX nede i 13500 i sommer ved billetter kjøpt i mai.

    Ofte matcher selskapene hverandre når det er tilbud. Når det er så langt frem ville jeg hvertfall sittet litt på gjerdet og ventet på noen tilbud.
     
    tommy777 liker dette
  3. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,065
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for innspill! Eventuelt kunne man jo booket og så eventuelt kansellert når det kom noe bedre. Er "billig-business" i bookingklasse P kansellerbar uten gebyr?
     
  4. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Vanskelig å si siden du har sammensatt reiserute, kommer anpå hvilke selskaps regler som slår inn her for det kan jo variere. Mistenker at de billigste business-billettene er gebyrbelagt for både endring og kansellering. Antegelig kommer det andre som kan svar mer presist på det om du ikke får sjekket det via test-bookinger o.l.
     

Del denne siden