Hei! Prøvde å søke etter info, men fant ikke noe Hvordan er loungen i Brussel? Får vi tilgang til denne ved kjøp av SAS Plus? -helged
SAS sin egen lounge i Brussel har blitt lagt ned for to uker siden, og jeg tror at SAS Plus passagerer får nå tilgang til 'The Loft', loungen til Brussels Airlines. http://www.sas.no/en/travel-info/at-the-airport/lounges/list-of-lounges/
Skjønner ikke hvorfor folk misliker sas bru loungen. Mye roligere og bedre plass er min erfaring. The loft var bare skitten og overfylt når jeg var der..
I følge Lounge Finder skal du med SAS Plus ha tilgang til Brussel Airlines sine Lounger: Business Lounge Pier B Sunrise Lounge The Loft
Reiser til Frankrike med Brussels air og har stop over i Brussels, mindre enn 1 time stopover hver vei. Vanligvis er dette bra, men nå som jeg har Lounge tilgang hadde ikke gjort noe å ha litt bedre tid Helt fersk gullkort innehaver, og kjenner ikke til loungene. For såpass dårlig tid, og lurer på hvilken Lounge dere anbefaler for raskest/enklest/best å komme til for rask drikke/mat.
Hei. Reiser selv til Brussel i morgen tidlig! Loungen å anbefale er «The Loft» som er Brussels Airlines sin flagshiplounge. Den ligger i Schengensonen og er vel den eneste Star Alliance loungen der, hvis du ikke skal ut av Schengen. Gratulerer med gullkort
Under én time på The Loft er jo nesten omvendt tortur, med fire gode belgiske øl på fat og en hel rekke andre godsaker som rettferdiggjør minst fire timer dersteds. God tur allikevel!
Med mindre de har betydelig oppgradert non-schengen loungen ville jeg valgt EU siden. Den er betydelig større og mer som en flagship lounge å anse. Den som er på andre siden av passkontrollen var en "vanlig lounge" og således ganske skuffende til sammenlikning. Har samtidig svært liten tro på at de har oppgradert den loungen så jeg ville lagt mest tid på loftet om jeg kunne
Prøv å få tak i en halvtime med massasjestol neste gang du er på 'The Loft' (Pier A, Schengen). Den er genial! Venter nå bare på at de får sjokolademesteren på plass igjen