Noen som har tips til lounge nå under covid? Går fra terminal 5, men lite og skryte av der. EBD og biz. Takk for svar!
Så lenge du flyr *A er det Polaris som er stedet. Loungen ligger ute på satellitten på terminal 1. så du må beregne tid til å komme deg tilbake til terminal 5. men det forutsetter biz eller høyere og avreise intercontinentalt.
Er det blitt råd å komme seg til Polaris loungen når ein ikkje flyr frå den terminalen loungen ligg i?
Hvis du har kveldsmaskinen til CPH og ikke har noe fornuftig å gjøre inne i byen kan du sjekke inn når innsjekk er åpen for ettermiddagsmaskinen til ARN og ta turen til terminal 1. Å sjekke inn til din flight og så skulle ta turen frem og tilbake blir mye stress. I terminal 5 er det nå bortsett fra BA-loungen for OW, bare en lounge som drives av swissport, Når jeg var der på lørdag slapp de ikke inn PP. Det kunne imidlertid se ut som at de slapp inn loungekey uten at jeg spurte.
Polaris-loungen i Terminal 1 er absolutt å anbefale, men vær oppmerksom på at "landside"-bussen (TTB) ikke går nå om dagen. Den har vært veldig fin å ta fra innsiden av security i terminal 1 til innside av security i terminal 5. Nå må du ut igjen fra terminal 1 og gjennom security på nytt i terminal 5, noe som potensielt tar tid!
Swissport loungen på Terminal 5 er søppel, så ikke ha noen forventninger om du drar dit. Liten men merkelige stoler. Basic snacks og drikkevarer. Toalett så skittent at du heller pisser i buksen
Hvor lang tid trenger man? Har 23:00 ish maskinen til CPH om et par uker, og det hadde jo vært flott å testet Polaris loungen.
SAS gjenåpner sin lounge 1/4-22 SAS gjenåpner Chicago-loungen - FinalCall.travel Norge Får håpe dette holder vann...
Mener å huske det en gang var spørsmål om når SAS bemannet innsjekk åpnet på O’Hare. Når vi kom i dag kl 13:00 lokal tid så var den iallefall bemannet, det er 3 timer før første SAS avgang. Da var det allerede halvfullt i loungen, tipper det ryr inn litt fra andre selskap og ettersom loungen er rett i glaninga når du kommer ut av sikkerhetskontrollen. Vurderte et øyeblikk å sjekke ut Swissport/Lufthansen. Førstnevnte har fått mye dårlig kritikk og så fant vi et par ok stoler så da droppet vi Lufthansen og.
Swiss sin Lounge er betydelig bedre enn SAS sin … og de har god/varm mat … ulempen er at de lukker når Swiss har reist til ZHR ….
Swiss hadde egen lounge på ORD T5 frem til tidlig 2021. Må ikke forveksles med Swissport, som skal være en nokså middelmådig kontraktslounge. https://onemileatatime.com/insights/swissport-lounge-chicago/
flere hakk bedre å gå 50 meter forbi swissport og kjøpe deg en BurgerKingenn inngang på dne loungen.....
Ingen avgang til ARN i dag, da dropper jeg nok ideen om Polaris. Det er jo litt irriterende, jeg er i transit og har både bagasjelapp og boarding pass helt til CPH. SAS skal vel kun scanne bagasjelappen min når de åpner.
Dersom du har veldig god tid kan du prøve å parkere bagasjen på Hilton ORD fram til innsjekkingen åpner.