Lounge på CPH?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Darkcho, 16. okt 2013.

  1. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,393
    Likes mottatt:
    3,328
    Bonuspoeng:
    113
    Hei!

    Flyr med Easyjet fra CPH førstkommende fredag. Har kun EBS, intet annet. Har tidligere frekventert Diners loungen når jeg ikke reiser på *A billett, men syns den er temmelig slapp. Spørsmålet er om det er noen andre lounger jeg kan trekke inn i til en ok pris? Har hørt rykter om CPH apartments feks? Jeg skal være på CPH i 2-3timer.
     
  2. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Er litt usikker på hvor CPH Apartments ligger, men Novia har 2 lounger som ligger ved siden av hverandre, en for Priority Pass/Lounge Club/Diners og en som står First Class på, kan det være CPH Apartments?

    Jeg besøkte den ene (ikke First) ifm MD80 MegaDo og synes tilbudet var tilnærmet likt det SAS har i sin Business Lounge. Ser at CPH apartments (som jeg regner med er den First Class loungen Novia har) koster 145 DKK. Vet ikke om jeg hadde giddet å betale det siden det ser ut som at serveringen er den samme som det den loungen Diners har tilgang til (vet ikke om du må betale ett gebyr for å komme inn der, men jeg betalte ihvertfall ikke noe siden jeg har PP/LC).
     
  3. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,393
    Likes mottatt:
    3,328
    Bonuspoeng:
    113
    Ja ok. Fant akkurat ut at de har en som heter Aspire Lounge som skal være hakket bedre enn den andre. Får be om å ta en titt inne før jeg bestemmer meg for hvilken det blir. Takk for info!
     
  4. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Tar gjerne en lounge rapport med bilder, takk ;)
     
  5. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,393
    Likes mottatt:
    3,328
    Bonuspoeng:
    113
    Will try! Skal uansett skrive fra Easyjet turen tenkte jeg, aldri prøvd de før.
     
    tommy777 liker dette

Del denne siden