Ble feil å poste i lounge hovedtråden som omhandlet Star Alliance så her er en tråd om Lounge tilgang hos Skyteam. Om 8 dager skal jeg fly til Toronto via AMS og DTW, mens hjem blir det kun via AMS. Jeg har skjønt at jeg kan kjøpe meg inn i KLM loungen i Amsterdam noe jeg skal gjøre da jeg har ca. 3t transfer på vei hjem. Fra Amsterdam så flyr jeg Delta Air Lines og fra Toronto flyr jeg KLM. Jeg er nå Flying Blue Explorer Transfer tid til YYZ AMS: 1t transfer (Ser ikke vits i Lounge da) DTW: 2t 13min (Om jeg får tid) Hvilken Lounge kan jeg få tilgang til? YYZ og AMS på returen, mens DTW på vei til Er det forsåvidt mulig å kjøpe på forhånd (Online)? Takker for hjelpen og informasjonen jeg lærer meg
Finnes den til Android? Edit: Jeg har en Samsung (Android) telefon og etter litt søk så fant jeg ut at Loungebuddy ikke finnes til Android og da kun til iphone
Da er det bare å løpe ned på Eplehuset så snart de åpner å få skaffet seg en skikkelig telefon. Eventuelt kan du bruke nettsiden til Loungebuddy. Her for AMS: https://www.loungebuddy.com/AMS?booking_date=06-06-2019&source=homepage
Jeg har Samsungtelefon og Loungebuddy installert.. Tror jeg installerte den i 2015 eller tidlig 2016. Byttet tlf et par ganger siden da og den har fulgt med. Ikke testet den på en stund dog. Ser jo at den ikke kan lastes ned lenger i butikken.