Hei, Det er mulig dette har blitt spurt om før, isåfall beklager jeg. Reiser på SAS Plus til LHR fra OSL nå i juli. Lurer på om jeg med den billetten vil komme inn i loungen til Lufthansa / United ved ankomst? Jeg skal ikke videre med et annet fly fra LHR. Mvh Bonusfeber og Eurobonus-newbie
Hei, og takk for kjapt svar! Er du helt sikker? Jeg ble ikke noe klokere etter å ha chattet med SAS. Først sa damen på chatten nei, deretter sa hun ja (men hun visste ikke at SAS ikke har egen lounge på LHR lengre...) Så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro, haha Mvh Kristian
Ganske sikker på det ja, tror ikke en gang du kommer deg inn i avangshallen uten billett. Det finnes en arrivals lounge i T2, men denne benytter ikke SAS seg av.
Ok. Jeg får klare meg med den kjipe SAS-loungen på OSL da. Var for dyrt å oppgradere til SAS Plus med Optiontown på returreisen (76 euro). Så ikke verdien i det
Du går ikke glipp av noe, det er ganske mange langt morsommere ting å finne på i London enn å henge i en lounge på flyplassen God tur!
Ser det har åpnet en Plaza buy-in lounge på arrivals i T2, ved siden av Star Alliance loungen. Koster £25 for 1 time. https://www.plaza-network.com/location_detail?city=London
Det var ikke så om å gjøre egentlig. Jeg reiser bare ikke så ofte på pluss, så hadde bare lyst å sjekke ut loungen til Lufthansa om det var mulig. Star Alliance-loungen må man vel være EBG for å komme inn i? Selv er jeg bare EBS.
Såvidt jeg kan lese meg til er det kun United, Air Canada og South African som benytter denne loungen pr. idag. Mest sannsynlig da kun for ankomne first og business-passasjerer.