Lufthansa tar over A350 frå Philipine Airlines Foreløpig skal desse gå til destinasjonar i Canada. Hard produktet er likt som SAS ser det ut til. https://onemileatatime.com/news/new-lufthansa-a350-business-class/ Booka i dag til Anchorage via Vancouver, stussa når eg såg setekartet.
Da kan man endelig vurderer Lufthansa business igjen på lange reiser. Har slitt med å like den gamle versjonen gleder meg til den nye versjonen kommer på alle.
LH blir også å endre LOPA på de eldre så de får 1-2-1. De nyere får også F men tror ikke det er med i planen på LOPA endringen på flyene som er i drift allerede
LOPA den måtte eg google. LayoutOfPassengerAccomodation Vel på dei andre flya så skal den vel ha ein annen layout den som dei fekk på dei 4flya no? Der blir det troneseter også slik det ser ut. https://onemileatatime.com/news/new-lufthansa-business-class/ Men ikkje før 2023 tidlegast….
Ser på en flight med mine 75-år gamle foreldre. LH biz B747 vs LH biz A350? Usikker på om 350 er «ny» filipinsk versjon. Regner med støy i kabin er lavere i 350, men setene er like? Hvilken ville folk anbefalt? (Reiser fra Canada. Jeg håper jo på at AC åpner seter, og ønsker ikke connection via US)
Canada er vel de rutene som har "SAS-seter" og 1-2-1 på Lufthansas A350. Bilde og seatmap på lufthansa.com
Viss A350 har «nye» 1-2-1 biz, så hadde eg valgt det. Har flydd 747 i 2etg med LH 2-2-2 biz, stas og fly 747. Men A350 meir behagelig fly samt 1-2-1 seta bedre, større skjerm også enn LH 2-2-2.
Forskjellen på de to kan oppsummeres slik: Når 747 tar av og lander høres og oppleves det som at maskinen skal falle fra hverandre. Når 350 (og 380) tar av så er det en lett svusj, når den lander er det et lett bump.