Lufthansa C OSL- SFO : En helgetur

Tråd i 'Reisebrev' startet av ccurrahee, 03. febr 2018.

  1. ccurrahee

    ccurrahee Jobb jobb jobb

    Innlegg:
    10,261
    Likes mottatt:
    36,924
    Bonuspoeng:
    293
    tusen takk, det er hyggelig å ha med folk på tur. Må si jeg gleder meg til en titt til inn I LH og SF sin forunderlige verden.
     
    Thberget liker dette
  2. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,937
    Likes mottatt:
    22,642
    Bonuspoeng:
    293
    Veldig, veldig fin rapport. Liker at du skriver så detaljert om mat og drikke.
     
  3. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,438
    Likes mottatt:
    18,502
    Bonuspoeng:
    183
    Tusen takk for fin rapport, og for grundige beskrivingar. Det er nesten så ein kjenner lukta av både ost og vin når ein les. :)
     
  4. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,522
    Likes mottatt:
    5,712
    Bonuspoeng:
    183
    Nok en gang helt fenomenalt :)
    Utrolig godt skrevet, du har et godt øye for detaljer!
     
  5. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,742
    Likes mottatt:
    872,558
    Bonuspoeng:
    293
    Enda en flott og detaljert rapport @ccurrahee ! Takk for turen.


    Jeg liker det jeg leser og er grønn av misunnelse, spesielt at du har fått alt dette for åtte -8- lapper???
    Har sett etter tilsvarende og det er nesten umulig å få tur til SFO i Premium Economy for under ti lapper ... enten det er med Lufthansa, SAS eller Austrian ....
     
  6. ccurrahee

    ccurrahee Jobb jobb jobb

    Innlegg:
    10,261
    Likes mottatt:
    36,924
    Bonuspoeng:
    293
    Takk til flere av dere for hyggelig kommentarer. Det er andre her inne på forum som kan mye om flytyper og andre detaljer som jeg kanskje er upresis med. Mitt fokus, for egen del når jeg er ute og reiser er jo destinasjoner og soft product både i og utenfor selve flyet og den delen av det harde produktet som inkluderes i min opplevelse. Så hvis jeg kan forsette å formidle eventuelle mangler på duften av stinkende ost er jeg fornøyd med det altså ;)
     
    TigerTravel and RoadKing like this.
  7. ccurrahee

    ccurrahee Jobb jobb jobb

    Innlegg:
    10,261
    Likes mottatt:
    36,924
    Bonuspoeng:
    293
    Det var et veldig bra salg eller feilprising. Helt enig. Og er utrolig glad for at jeg har funnet kilden til å finne noen av disse gode tilbudene. Og må være ærlig og si at jeg må jobbe videre med å ikke stresse men bruke mer tid ved neste korsvei slik at jeg i stedet for en identisk tur til, kunne skrevet nytt reisebrev fra feks Swiss sin flotte kabin om en 3 ukers tid. Muligheten var der, men jeg var ikke god og rask nok til å finne den.
     
  8. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,272
    Likes mottatt:
    8,858
    Bonuspoeng:
    183
    Kanonbra, rett og slett!
     
  9. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,410
    Likes mottatt:
    7,907
    Bonuspoeng:
    183
    Tusen takk for en fin rapport fra det som ser ut som en flott tur. Mange fine tips her :)
     
  10. KristianR

    KristianR Incurably jetlagged

    Innlegg:
    1,205
    Likes mottatt:
    997
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg er i loungen nå, og det ser ut som at matvarene/drikke er identisk med ditt besøk. :)
     
  11. KristianR

    KristianR Incurably jetlagged

    Innlegg:
    1,205
    Likes mottatt:
    997
    Bonuspoeng:
    113
    Selv om ikke UA's Global First-lounge på SFO har den beste maten synes jeg den oser klasse. Det minner mer om en fin hotell-lobby-lounge enn en flyplasslounge. Spesielt toalettene vitner om dette, med blant annet Cowshed-amenities. Drikkeutvalget er også over gjennomsnittet med blant annet Grey Goose vodka og Hendricks gin. Moët champagne trekker selvsagt også opp.
     
  12. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,100
    Likes mottatt:
    33,406
    Bonuspoeng:
    293
    Enig, jeg var der mens den enda var bare for First, fikk følelsen av å være på en privat erverdig klubb i London.
     
  13. ccurrahee

    ccurrahee Jobb jobb jobb

    Innlegg:
    10,261
    Likes mottatt:
    36,924
    Bonuspoeng:
    293
    Kan være enig med at den oser fordums klasse eller tidlig 90talls hotell eller noe sånt. Cowshed er vel vanlig hos United C og i andre lounger? Men ikke dårlige produkter. Og det er rent og pent og godt med personale som faktisk er både pratsome og rydder. Så det er mye bra. Tar United med kvaliteten på drikkevarene videre, sammen med personalet så kan ny lounge bli verdt en tur:)

    Edit: Lover å teste et par glass av denne Moëten og se om den kan frelse meg på Champagnefronten:oops:
     
  14. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,600
    Likes mottatt:
    63,598
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg vil si at Möet er et dårlig valg om man skal bli frelst på champagne. Men smaken er jo som kjent som baken..
     
    Pingus liker dette
  15. Fridtjof

    Fridtjof Aktivt Medlem

    Innlegg:
    361
    Likes mottatt:
    410
    Bonuspoeng:
    63
    Flott reisebrev. Takk for turen!

    Lurer på om jeg satt ved siden av deg i loungen på OSL forrige fredag. Husker noen tok bilde av kaffekoppen og bananen og tenkte at her er det noen som skal dokumentere turen.
     
  16. ccurrahee

    ccurrahee Jobb jobb jobb

    Innlegg:
    10,261
    Likes mottatt:
    36,924
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg var helt banafri, etter eget ønske på OSL loungen, men hvis personen tok kunstneriske bilder av brødskive med gulost kan det ha vært meg :p
     
    jgroneng liker dette
  17. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,536
    Likes mottatt:
    36,999
    Bonuspoeng:
    293
    Solid arbeid! Og gode tips! Takk for reisebrevet :)
     
  18. ran004

    ran004 Nytt Medlem

    Innlegg:
    6
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Flott reisebrev!
    Vet ikke om det er helt innafor, men spør likevel.
    - Noen hotellanbefalinger i SFO?
     
  19. ccurrahee

    ccurrahee Jobb jobb jobb

    Innlegg:
    10,261
    Likes mottatt:
    36,924
    Bonuspoeng:
    293
    Sjekk San Francisco tråden som har hotellanbefalinger og får flere om ikke så lenge.

    Forøvrig helt innafor å spørre :)
     
    ran004 liker dette

Del denne siden