Lufthansa

Tråd i 'Off-topic' startet av Flaggermus, 12. jan 2024.

Tags:
  1. Flaggermus

    Flaggermus Nytt Medlem

    Innlegg:
    0
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    0
    Jeg skal fly med Lufthansa for første gang om noen måneder. Skal fly fra Oslo til USA med mellomlanding i München.

    Men flyselskapene krever informasjon om pass og diverse før avreise til reiser til USA, men hvor legger jeg inn dette? Har forsøkt å lete inne på nettsiden og appen, men det er så rotete og knotete og finner ingenting.

    Er det noen som har flydd med Lufthansa og vet hvor dette legges inn? Slik at jeg er klar til avreise og ikke står på flyplassen og ikke kommer ombord :)
     
  2. Rapolo

    Rapolo Senior Medlem

    Innlegg:
    897
    Likes mottatt:
    3,270
    Bonuspoeng:
    93
    Bare å trykke seg videre til check-in i app’en, da kommer du etterhvert til steget hvor du skal legge inn relevant informasjon.
     
  3. Flaggermus

    Flaggermus Nytt Medlem

    Innlegg:
    0
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    0
    Takk for svar :)
    Men innsjekk åpner ikke før dagen før avreise står det i bookingbeskrivelsen, men APIS skal være være lagt inn senest 72 timer før avreise, så må være annet sted det legges inn enn sammen med innsjekksdetaljer, eller? :)
     
  4. Rapolo

    Rapolo Senior Medlem

    Innlegg:
    897
    Likes mottatt:
    3,270
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg la dette inn ved inn sjekk for en reise sist uke uten at det ble problemer i Lufthansa-appen. Ref nedenfor står det ingenting om 72 timer. Mange her inne som booker LH-flighter mindre enn 72 timer før avgang.
    Hvis du legger til bookingen på ‘mine bestillinger’ hos SAS kan du legge til passasjerinfo der. Det fordrer at det er en SAS-billett eller at det er SAS-flyvninger i bookingen.

    På Lufthansa sine nettsider linkes det hit for API https://www.lufthansa.com/ch/de/anmeldung?deeplinkRedirect=true

    IMG_4326.png
     

Del denne siden