Lunar med undersøkelse om SAS samarbeid

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av fly4fun, 23. nov 2023.

Tags:
  1. stardust

    stardust Nytt Medlem

    Innlegg:
    14
    Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    3
    Det som ser attraktivt ut er 0% i valutapåslag og gebyr. Det kan gi 2-3 kroner spart pr 100-lapp ift feks SAS Mastercard = 20-30 EB-poeng. Da er det ikke lenger behov for Curve (med mindre du vil GBIT). Men noen som vet hvilke valutakurs Lunar gir sammenlignet med Curve? Et eller annet legger de jo inn for å tjene penger...
     
  2. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,978
    Likes mottatt:
    2,288
    Bonuspoeng:
    113
    Fordelene er vel som Revolut og Norwegiankortet, dog er Revolut gratis (vet ikke oft DY) men gir null EB.
    Tjener på cashflowen og gebyrene som brukerstedene betaler.
     
  3. stardust

    stardust Nytt Medlem

    Innlegg:
    14
    Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    3
    Norwegian har jo valutapåslåg på 1.75%, så der er Lunar mye bedre. Men det avhenger altså av valutakursen de bruker.
     
  4. ina

    ina Senior Medlem

    Innlegg:
    658
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    93
    IMG_2493.png IMG_2492.png
     
    Last edited: 11. juli 2024
  5. ina

    ina Senior Medlem

    Innlegg:
    658
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    93
    «Omregningskurser ved bruk av Visa debit i utlandet: for alle valutaer publisert på Nets sin nettside benyttes omregningskursen bankdagen før transaksjonen avregnes i Nets med tillegg av valutatillegg ved bruk av kort i utlandet.»
     
  6. joskje

    joskje Senior Medlem

    Innlegg:
    762
    Likes mottatt:
    1,126
    Bonuspoeng:
    93
    Oppdaget tilfeldigvis i dag at lunarpoengene ikke teller mot siste 12mnd fly premium av en eller annen grunn. Andre som erfarer det samme? o_O
     
  7. Wanderlust

    Wanderlust Senior Medlem

    Innlegg:
    972
    Likes mottatt:
    778
    Bonuspoeng:
    93

    Har ikke Lunar, men opplevde det samme med de 5.000 poengene for Conscious Traveller. En henvendelse til [email protected] løste problemet kjapt og greit. Prøvde først SEB, men fikk der bare beskjed om at SAS var riktig instans.
     
    joskje liker dette

Del denne siden