Makelig mandag fra Trondheim

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 25. april 2016.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra -3 grader og sol
    Temperaturen stiger vel i takt med sola, og det ser ut som det blir en fin dag. Blir en dag i møbelhentingens tegn....
    Ha en fin dag :):):)
     
  2. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,103
    Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    113
    Godmorgen fra Skåne

    Venter på at SAS åbner for den nye upgrade auktion i dag. 50 timer til afrejse og buddet skal afgives 48 timer før.

    Men SAS har åbenbart ikke travlt (eller er bare som normalt - når der er tale om IT ting - forsinket eller har ikke styr på det).

    Ser ud til at jeg havner i det sorte upgrade hul og ikke får mulighed for at bruge auktion og heller ikke OT som kun hælder for afrejser til imorgen.

    Men to timer endnu er der stadig en teoretisk chance - selvom det nok er ganske naivt at håbe på når SAS IT er involveret...

    God dag til alle
     
    Last edited: 25. april 2016
    Xflipper liker dette
  3. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,131
    Likes mottatt:
    7,758
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo! Frokost er for lengst inntatt på kontoret, og det ser ut som resten av uken fylles fort opp med både jobb og sosiale saker. Får gi bånn gass ut måneden og heller ta igjen litt tapt søvn på flyet til Cuba neste onsdag.

    Ha en bra en!
     
  4. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    Lenge siden jeg har tilbrakt så mye tid på reisefot som jeg skal i den måneden som kommer. Først en tur til EVE i helgen som var, CPH kommende helg, så DUB, deretter MUC og til sist TSR. Skal prøve budsystemet på MUC turen.
     
  5. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Oslo. Hyggelig tur retur Paris i helgen med SAS, kjekke flighter begge veier. Ha en fin uke!
     
  6. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Seattle hvor klokken er 00:30, og man allerede har vært våken i over en time. Trygt å kalle seg selv A-menneske når man lever på norsk tid her borte. Blir vel å finne seg noe å gjøre før man returnerer med Lufthansa senere i dag.

    Ha en fin dag :)
     
  7. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Trondheim,

    Som Flemming venter jeg også på at upgrade skal åpne, interessert å teste ut hvordan det fungerer. Håpet er oppgradering til Plus til LYR på søndag, med tre og en halv time layover på OSL ville lounge og plass fremme i balja gjort seg.

    Ellers går dagene i eksamenslesing, avbrutt av planlegging av neste reiseår (starter september når segmentene nullstilles.) Men føler jeg går litt i blinde når jeg vet pent lite om EuroBonus 3.0, hva blir catchen?

    SAS appen har hikke, SAS og IT....
     
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God midt på dagen fra det Osloske!
    Kanskje så stinn brakke på SK210 i dag morges.
    Nå er det prosjektmøter i 3 dager før turen går hjem igjen. Oh gi meg styrke......
    Ikke rart jeg drikker....
    Stønn....

    Så får vi se om hotellet jeg har booket har åpent eller stengt. Har ikke funnet noe info på Choice sine sider om dette....... Noen som vet om Frelsesarmeen har et hospits jeg kan legge meg inn på hvis nattoget er fullt? :D
     
  9. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,757
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    Det er bare Royal Christiania og Clarion Børsparken som er tatt ut i Oslo.
     
  10. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Oslo!
    Sitter på kontoret og gjør unna litt fakturering. Det er så j**** kjedelig at jeg må avbryte innimellom med litt powersurfing på Internett. Og da kom jeg over denne som passet virkelig bra og som MANGE burde lese. Nå tror jeg de fleste her inne er flinke til å passe på, men det er aldri feil å minne på do's and don'ts på flyplasser.
    ha en brillefin mandag!
    [​IMG]
     
  11. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,444
    Likes mottatt:
    29,503
    Bonuspoeng:
    183
    Rolig dag fra OSL. Kveldsflight med DY til BUD. 2 dager jobbing, håper å rekke tidligflighten hjem onsdag.
     
  12. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183

Del denne siden