Mandag er alltid mandag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 18. febr 2019.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,188
    Likes mottatt:
    869,729
    Bonuspoeng:
    293
    ... lite å gjøre med det,
    Grått er det på solkysten, men det går sikkert over...

    Ganske nøyaktig 24 timer til boarding ... BGO-MRU
    C7F07EDF-0C93-4379-838B-3F7F4F4A48DF.jpeg
     
    Earl, EndreD, Avixlo and 9 others like this.
  2. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,244
    Likes mottatt:
    22,482
    Bonuspoeng:
    183
    God måndag frå Sunnfjord. Madammen er reist på jobb medan eg og arvingen held fortet heime. Godt på veg ned i dagens fyrste kaffikopp. God måndag alle. Fly forsiktig og hugs på veskebalansen (@indahla)
     
    Avixlo, drsyk, indahla and 2 others like this.
  3. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,449
    Likes mottatt:
    29,531
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen folkens. Straks på vei mot OSL og frokost i gullstua. 70 min til boarding på Island igjen, skal bare pakke litt så er det påtide å komme seg hjemmefra.

    Sete 3C er valgt, håper softblock funker i dag også. 1 natt på Hilton Nordica før det blir å komme seg hjem igjen.
     
    Avixlo, drsyk, ArthurDent and 2 others like this.
  4. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,597
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Oslo, her er vi nå kun 3 døgn og 12 timer fra neste flight. Ser fram til Spitsbergen med fine dining og scootersafari :). Skjønt, @Eddie47 , det er ikke feil med sol og varme i Mauritius heller :)
     
    drsyk, ArthurDent, OttoL and 3 others like this.
  5. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,702
    Likes mottatt:
    5,888
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra det sørlandske! Hyggelig med vårtegn både herfra og derfra, men akkurat nå merker jeg at både lokalt vær og botanikk kommer mer og mer i bakgrunnen. Har nettopp funnet ut at jeg på torsdagen kan droppe fakirbuss til OSL, og ta et ørlite mindre fakiraktig tog i stedet. Faktisk såpass praktisk at jeg kan levere inn el-bilen til EU-kontroll, rusle (ahem slepe) 2,5 kolli til stasjonen noen hundre meter unna, og så slumre på toget innover til OSL. Fremme til god tid til et preludium med fludium i gullstua, før vi bordrer TG 955. For øvrig et spørsmål til de BKK-vante: Vi har ETA 06:20 lokal tid, og neste avgang 14:50 med TG til MNL. Siste leg'en er MNL-ROR med UA. 1) Kan vi sjekke bagasjen helt fram? 2) Hvis ikke: Finnes det noe bagasjeoppbevaring på BKK (for litt bulky håndbagasje)? Jeg regner med at vi har grei tid for en tur med toget inn til sentrum, men finnes det noe "floating market" i nærheten av togstasjoner slik at Trillian kan huke det av på Bucket-listen)?
     
    Avixlo, Wiolenze, drsyk and 2 others like this.
  6. jtmath

    jtmath Senior Medlem

    Innlegg:
    710
    Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Du sjekker din bagasje helt frem til Mnl fra Osl,floating marked rekker dere nok ikke,det ligger vel for langt unna...God tur
     
    drsyk and ArthurDent like this.
  7. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    God føremiddag frå det austfinnmarkske!

    Her er ein ekstremt landfast resten av vinteren, så det klør valdsamt i bookingfingeren. No har eg ein ståande invitasjon til Sveits, så kanskje ein skal slå seg laus... Der har dei jo ekte fjell i motsetnad kva Vidda har å by på :rolleyes:

    I mellomtida får eg, som nemnd i ein annan tråd for ei tid tilbake, jobba hardt med å halda harmen over at EB-poeng for Amex-bruk dumpar inn på konto over ein låg sko i sjakk. Kva skjedde med månadlege overføringar? Ingen (??) vil vel ha det?? :mad: #rant_end

    Ha ein fin måndag, folkens! :)
     
    Last edited: 18. febr 2019
    Earl, Avixlo, ArthurDent and 2 others like this.
  8. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Mandag er ikke helt mandag når en skal fly RTW :)
    Sitter i bilen på Oslo S og venter på barnevakten (min far) som skal ha ungene til imorgen. Så farer kona og de til Kiel med Color Line.

    Ha en riktig god uke alle sammen!
     
    animals, Wiolenze, drsyk and 4 others like this.
  9. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,188
    Likes mottatt:
    869,729
    Bonuspoeng:
    293
    God tur rundt vår lille klode ...
     
    ArthurDent liker dette
  10. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    Sannsynligvis lander dere rundt 05:30 - 05:40, det har vi gjort på hver eneste tur så langt i min Thailandkarriere. :)

    Og god mandag til alle sammen.
     
  11. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    Du reiser RTW og kona sendes til Kiel. Grei fordeling. :D
     
    jgroneng, Kristian and holmen like this.
  12. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    God mandag ifra Nordens Paris.
    Her er det siste dag for min venn som senere idag skal ut å fly SK4587 hjem til Trondheim. Har vært kos med besøk, men snart (8 dager) er jeg som skal ut på tur for å besøke byer jeg aldri har vært i. Er klar nå!

    Men frem til da for alle ha en god mandag selv hvor i verden dere nå måtte befinne dere.

    Edit: Har en kamerat i Minsk nå, føler jeg er litt misunnelig på hvor han har reist:rolleyes:
     
    Last edited: 18. febr 2019
    Kristian liker dette

Del denne siden