Mandag er zzzzz-tid

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av milehigh, 03. juni 2024.

1. milehigh

milehigh Veteran

Likes mottatt:
    9,909
    Bonuspoeng:
    183
    Ikke zzzz som i zzzove, men z som i ZanZibar.

Straks uber til DXB T3.

Våknet med arabisk kjempeerkesjon, arabernes fallos sett fra balkongen min. Lett Nerdum over det. Litt skjev.
    upload_2024-6-3_5-49-23.png

God mandag!

EndreD, Liza, watchaddicted and 17 others like this.
  2. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,563
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret.
    Godt jeg ikke er alene;)

Ha en fin mandag alle bonusnisser:)

3. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,529
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra kontoret.

Dagen fylles med intervjuer til folk som ønsker å jobbe her, samt et møte om hva slags sosiale ting vi som enhet skal gjøre over sommeren. Dagen avsluttes med sosialt samvær med kolleger. Tviler på at jeg får jobbet med det jeg egentlig burde jobbe med, men vi får se.
    Om en uke reiser jeg til Nederland og skal på konferanse, noe jeg gleder meg til! Alt for lenge siden jeg har sett bekjente som pleier å være til stede på konferansen så dette blir nok bra.

Ha en herlig mandag!

4. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Mandag morgen på solkysten ..
    Godt det er helg!

Er begynt å se hvordan jeg lettest kan få til 6 flygninger med Lufthansa gruppen før november.
    Ja ja .. det ordner seg sikkert! 0B1903AC-C178-468E-A176-F71210E46AF1.jpeg

5. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,635
    Bonuspoeng:
    183
    God føremiddag frå solskinet i Florøida. Eg kjenner på eit voldsomt sug etter å komme meg på langtur, men sjølvsagt står det rikeleg med hinder i vegen; meddommar i tingretten etterfulgt av at barnehjelpa (moderen) skal på ferie til Nord-Norge og deretter madammen til Bergen ser det skrint ut dei neste vekene. Helsikke!

6. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    He, he. Dette minner meg om en liknende tegning i Teknik för Alla ca 1960 (!). Der var teksten ca slik: "Dette er en automatisk flygresa. På denne resan kan intet klicka, klicka, klicka. . . . "

7. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,157
    Bonuspoeng:
    293
    Der forsvant sola... Nesten.

Nå er det sommer i Norge ;)

EndreD and watchaddicted like this.
  8. phileas

phileas «Thanks upgrade»

Likes mottatt:
    3,628
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra Shanghai. Dagen startet med en super frokost på Sofitel Macau. Hotellet kan sterkt anbefales til andre på forumet som vurderer en reise til Macau. Deretter ble det en 2 timers flyvning med airmacau til Shanghai. Imponert over at det ble servert god kylling og ris på en slik kort tur i økonomi. Virker som visumfriheten for nordmenn fortsatt er litt nytt. Ble litt tlf på personen som stod i immigrasjonen. Alt løste seg :) Litt merkelig at det ikke er større krav til engelskferdigheter for de som innehar en slik jobb.

IMG_8941.jpeg IMG_8940.jpeg IMG_8968.jpeg IMG_8964.jpeg

Kristian, EndreD, Spielhaug and 7 others like this.
  9. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,641
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Bodø, sola skinner og ting ser bra ut. Jeg har irsk helligdag i dag så ikke så mye bortekontorjobbing heller.

Ringte SAS og de kunne diamantfordele meg til å fly direkte BOO-OSL 17:30 isf BOO-TRD-OSL 18:45-21:50, meget fornøyd med det. Bortsett fra gavegull til familien så er vel det også den eneste fordelen med diamant kontra gull jeg har hatt noen fordel av

10. watchaddicted

watchaddicted Reisende fant

Likes mottatt:
    4,031
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra United Loungen på LHR T2B!

Ser ikke frem til SAS flytter over til T3/4.. sliter fortsatt med finne ut hva man har av loungemuligheter der. Kanskje kloke hoder her inne kan opplyse meg:rolleyes:

IMG_0056.jpeg
    IMG_0052.jpeg IMG_0053.jpeg IMG_0054.jpeg

Last edited: 03. juni 2024
    Kristian, Wiolenze, EndreD and 5 others like this.

Del denne siden