God formiddag fra E4 på Suvarnabhumi og vell plassert i 8K. På nabo gaten sto EVA air som jeg mye mer ville ha flydd, men vi får ta til takke med KLM. Har akkurat bivånet gjengen på vei bak i balja og nytt ett glass bobler. Ser nå fram til den velkjente lyden av vår venn under vingen, GE90-115. Ha en glitters mandag
God morgen fra Sølvbyen. Badelivet er unnagjort, i et veldig travelt basseng. Fem i samme bane er i overkant mange, især når individuelle hastigheter ikke er helt samkjørt. Rødnese hjem fra HEL er bestilt, kr 500 spart pr stk, og så slipper vi omlasting i ARN. Men eks-forloveden har advart mot å la det bli en vane. Ha en fin dag, i både øst og i vest!
God morgen fra et regntungt Sandefjord! Etter en meget fin lørdag med sol nesten hele dagen var det tungt å stå opp og se ut på et vått vindu.. Men, ny kunde ble sikret før helgen så da skal en ikke klage. Ha en flott uke! T-10 Sør-Afrika
God morgen fra kontoret. SVV meldte om 30 minutter forsinkelse på E18, så da tok jeg en annen vei til jobb. I natt våknet jeg av at det regnet *mye*. Og var glad jeg ikke skulle ut akkurat da. Gårsdagen var bedre i så måte, for da fikk vi inn en finfin skogstur på nesten 3 timer, med lunsjpause og fin utsikt underveis. Og sol! Bra med sol i helgen og regn mens man er på jobb. Ingen flytur før neste uke. Men jeg fikk booket en tur i går, så da blir det muligens et nytt land i november. Ha en fin en!
God morgen fra MBT, venter på kumunalt ansatt som skal ta fargerest for avløpet. Bare 4 minutter forsinket foreløpig, det er vel ikke noe å ta på vei for. Ser ellers ut for å bli en regntung dag, men barn og barnebarn på middagsbesøk i efta lyser opp Edit: ikkeno reise planlagt før 22 oktober
God morgen fra kontoret i nordvest. Ser trumfen har tatt seg opp idag så må få booket et hotell. Ha en fin en!