Hei! Jeg har laget en liten iOS-app som heter BonusRadar, og tenkte den kunne være relevant for flere her inne. Bakgrunnen var egentlig at jeg selv ble lei av å følge med på når de gode bonuskampanjene dukket opp – særlig de varierende Trumf-kampanjene hos Hotels.com og SAS Amex-vervekampanjene. Det kan være stor forskjell på hvor mye Trumf-bonus man får hos Hotels.com fra én kampanje til en annen, og det samme gjelder Amex-kampanjene. Derfor ønsket jeg en enkel måte å følge med på og få beskjed når nivået faktisk er interessant. For eksempel: «Varsle meg når Hotels.com gir minst 10 % Trumf-bonus.» eller «Varsle meg når SAS Amex Elite når 80 000 poeng.» Det ble utgangspunktet for BonusRadar. Appen følger blant annet: Trumf-bonus hos Hotels.com SAS Amex Elite-vervekampanjer SAS Amex Premium-vervekampanjer For Hotels.com kan man velge hvor høy Trumf-bonus man ønsker varsel ved. Det er kanskje spesielt nyttig siden bonusnivået kan variere en del, og det ikke alltid er lett å vite når det lønner seg å bestille. BonusRadar samler også historikk over tidligere kampanjer. Målet er å bruke denne historikken til å se mønstre og forsøke å anslå når neste kampanje kan dukke opp. Det er selvfølgelig ikke en garanti, men forhåpentligvis kan det gjøre det enklere å vite når det kan være verdt å følge ekstra godt med – særlig for Hotels.com-kampanjene. For Amex kan man selv velge hvilket poengnivå man ønsker varsel ved. På den måten slipper man å følge med manuelt hele tiden, og får bare beskjed når kampanjen når et nivå man faktisk synes er interessant. Appen er helt ny og foreløpig et hobbyprosjekt, så jeg er spesielt interessert i tilbakemeldinger fra dere som følger bonusmarkedet tettere enn de fleste. Det jeg gjerne vil ha innspill på, er særlig: Hvilke Hotels.com- og Trumf-kampanjer dere mener det er verdt å overvåke Hvilke bonusnivåer dere vanligvis venter på Hvilke andre kampanjer dere ønsker varsling om Om historikk og estimater for neste kampanje kan være nyttig Forslag, feil og andre tilbakemeldinger kan også sendes direkte fra appen. BonusRadar er gratis og ligger i app store. Hvis noen prøver den, tar jeg veldig gjerne imot både ris og ros – Andreas
Da håper jeg noen legger ut varselet her i tråden når det dukker opp, siden vi på Android ikke får mulighet til å ha denne appen.
Jeg gir den et forsøk! Er gull med varsel på hotels og Amex bonuser, samt andre kampanjer som kommer (ser du har Klarna inne eksempelvis) Hadde vært kult om du kunne sette varslinger opp på andre partnere hos trumfnetthandel når de krysser en viss % for å gi varsel via appen. Det samme kanskje med SAS sin egen partnershopping?
Hvorfor må alt være en app!? Dette kunne vært en nettside, tilgjengelig for alle uavhengig av OS. Jeg kan umulig være den eneste som synes jeg har mer enn nok apper på telefonen allerede. Kult prosjekt da!
Eller bare en forumpost her Jeg får i det minste med meg en del av kampanjene herfra uansett, og helt enig i at man ikke trenger nok en app og enda en kilde til pushvarsler.