Mandag! Igjen? Allerede?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Kjakan, 15. des 2014.

  1. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Dagene flyr av gårde og vi med dem. Ikke før man har begynt å roe ned i helgen, så dukker en ny mandag opp med jobb, jobb, jobb og atter jobb. Jaja, noe skal en jo tjene penger på til å kunne reise også!

    Begge møtene mine ble avlyst i dag, så da blir det straks en lettere start på uken. Da kan jeg få gjort unna en del ting som burde vært gjort for lenge siden, som f.eks. reiseregninger. Har nesten 20.000,- på vent, så det er greit å få inn før forfall. Og litt arbeid med noen rapporter er vel også greit å få unna siste arbeidsuken før jul. For dette er min siste arbeidsmandag i år!

    Lag deg en fin dag!
     
    Php7980 liker dette
  2. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Jepp. Det er mandag.

    Reiseregninger er noe herk også hos oss, og jeg har vel drøyt 42000 utestående akkurat nå. Men kunne sikkert vært værre :)

    En skikkelig møtemandag i dag og de første 2 av 8 møter er unnagjort. Senere må man vel ut å handle gaver til jul. Har i alle fall fått beskjed om det på hjemmebane.

    Ha en super mandag, med eller uten stressende julegaveshopping.
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Grdmpf fra det Sørlandske!
    Steike så trøtt jeg var da klokka ringte i dag morges. Snooze funksjonen ble brukt meget aktivt. Mest fordi jeg klarte å koble en drøm inn i det med at klokka ringte. Så da var det plutselig helt naturlig å slå ned knappen på den plageånden. Dermed sent oppe og stress for ikke å komme for sent. Hater når det skjer!

    Men nå er det straks julelunsj med full buffet med ribbe og alt annet av julens godsaker. Skal nok bli godt med arbeidslyst etter den er inntatt tenker jeg..... Stønnnn.....

    Heldigvis frikveld i dag så man kan ta seg en lur. I morgen blir det nok et julebord, og tur til DK. Er nesten lei julemat alt jeg da. Kanskje man heller skulle ta seg en sånn Grandiosa til jul?

    Er det rart jeg drikker!

    Happy week!
     
    Henning, SASDC8 and Fnate like this.
  4. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God mandag fra bussen opp til tannlegen. En monstertime venter, men etterpå er man ferdig. Div gamle fyllinger som hadde sagt opp og det er sure penger.

    Ha en flott dag
     
    SASDC8 liker dette
  5. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Det snør, det snør, tiddelibom!
    Skikkelig julestemning meldes fra Bergen.
    Reiseregning er peanøtter i forhold til hele regnskapet... <grrrr> I år er det heldigvis ikke så mye, men neste år... Jaja... (Hver januar tenker jeg at jeg skal være pinlig nøye, føre alt med en gang osv... det holder dessvere aldri lenge... :) )

    Men joda, å føre reiseregninger føles omtrent like unyttig som å bruke tid på å fylle bensin.. :)

    Xxx.
     
    Php7980, Fnate and SASDC8 like this.
  6. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Grrrrrrr... 3300,- spenn og så var det ikke moro i det hele tatt. Fikk ikke lystgass en gang. Dobbelt grrrrr

    Nyttårsforsettet blir å aldri mer bruke 3300,- på noe som ikke er moro.
     
    no-backpacker and Kjakan like this.
  7. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,659
    Bonuspoeng:
    183
    Hoy fra Sola, her har en hatt en heller travel arbeidsdag dog uten reiseregninger, men en er ennå ikke kommet seg ut døren, men det er like før nå. Reiseregninger går lekende lett hos oss og utbetaling kommer bare to dager etter at den er godkjent elektronisk, noe er faktisk effektivt i staten også ;)
    Noen få snøflokser er observert også her sør, men jeg opprettholder håpet om at det ikke kommer mer av den slags.

    Ha en glitrende kveld :)
     
    Php7980 liker dette

Del denne siden