Mandag igjen..

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av pgaa, 30. sept 2013.

  1. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Oslo.
    Akkurat ferdig med ett oriteringsmøte med en kunde, noe som gjorde en måtte stå opp på en forferdelig ukristelig tid idag. Men overlevde det å, så vil tiden vise hva resten av dagen bringer.

    Ha en bra start på uka. Gjeeesp....
     
  2. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Salige er de som står opp. Grynt.

    I dag vil jeg ha 2 måneders ferie. Det er det jeg vil ha.
     
  3. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,390
    Likes mottatt:
    3,327
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen! Støl etter en tur på fjellet i helgen, men klar for tennis i kveld. Ha en fin dag!
     
  4. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,975
    Likes mottatt:
    8,331
    Bonuspoeng:
    183
    I dag skal det bli en meget god dag for et av medlemmene! Vinneren av vervekonkurransen skal kåres:cool:
     
  5. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    God mandag fra Hilton New York Fashion District. Tydeligvis siste dagen, for det er barre en frokostvoucher igjen, og det lå en regning under døra i dag morges. Stemte med det jeg hadde booket gjorde den også, selv om bookingen plutselig var blitt endret inne på HH-kontoen og plutselig kostet 20 dollar mer. Ikke at 20 dollar er noen krise, men jeg skjønte ikke helt hvorfor de bare skulle endre det sånn. Kanskje en upgrade som gikk litt i ball, ettersom vanlig King var endret til King High Floor. Samme det, regningen stemmer med bookingmailen, så da er alle fornøyd ;)

    Straks frokost, og så smiske til seg en sen utsjekk. Ha en god en :)
     
  6. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God mandag fra Chicago. Her er man på ca. 90% i dag... foreløpig. Skikkelig på etterskudd, så her er det bare å hive seg rundt
     
    milehigh liker dette
  7. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God mandag fra Oslo. Har visst høstferie (leseuke) fra universitetet denne uken, så rooolig start på dagen. Jeg har kost meg ute i solen, men må begynne på leksene om ikke alt for lenge. Ha en flott mandag.
     
    Henrik liker dette
  8. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    889
    Likes mottatt:
    291
    Bonuspoeng:
    63
    God kveld. Fikk til slutt fintunet sykkelbremsene på sykkelen så nå nytes en øl mens man gleder seg til ny regjering. En liten som fikset seg litt feber i løpet av ettermiddagen, så blir nok en kort dag på jobb i morgen
     
  9. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Blåmandag, ja... :D

    Sånn rimelig fornøyd, må man vel kunne si seg.

    I morgen starter hummerfisker! Ut før jobb for å sette teinene. Første trekk onsdagmorgen, så får vi se hvor mange rognhummer vi får rett på utsida av brygga i år..
     
  10. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Hva i allverden er en Rognhummer?
     
  11. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    En vakker mandag faktisk, da mitt kjære Bodø-Glimt rykket opp i dag og det er en arbeidsdag igjen til ferie :D :D
     
  12. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Hummer med rogn? :p
     
    SASDC8 liker dette
  13. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    Gratulerer, må bli en tur til Skagerak Arena neste sesong, for å se Odd slå de gulsvarte da :D:rolleyes:
     
    SASDC8 liker dette
  14. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Måtte Google det jeg, og første bildet jeg fikk var akkurat det. En hummer med rogn :)
     
  15. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Broderen pleide å synes at å dra hummeren rett opp av sjøen og gafle i seg rogna på stedet, sammen med champagne, var tingen. Jeg synes det var litt over the top dekadent dyreplageri, men det er visst kosher i visse kretser.

    God natt fra Lillestrøm. Hatt en finfin middag på Ekebergrestauranten. De serverte en hvit sjøgrevling av ypperste klasse. Desverre kjører jeg rundt på gjester i en 9-seters bilbalje idag så det ble lite vin til.

    Tarrraaaa
     
  16. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Og god kveld fra BA-kantina på JFK. Typisk nok - av de ørtenhundrogfjorten avgamgene BA har mellom her og London - så er min den eneste med delay. Hele 2 minutter sist jeg sjekket. :cool:

    Plutselig klar for å teste Sleeper Service til London. Snakkes.
     

Del denne siden