mandag morgen er flymorgen?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av ccurrahee, 15. juni 2026 kl 08:21.

1. ccurrahee

ccurrahee GFL :) endelig…. Så ikke helt statusløs mer…

Likes mottatt:
    40,090
    Bonuspoeng:
    293
    Foreløpig ingen morgenpost, men sikkert noen som er i lufta. Selv leverte jeg helgebesøk på jobb og fikk laget kaffe før dagen startet her på jobben.

Sol om ikke så varmt ute så langt her i Oslobyen.

Nyt dagen der ute ;)

Ololsen, rimitone, Liza and 4 others like this.
  2. ccurrahee

ccurrahee GFL :) endelig…. Så ikke helt statusløs mer…

Likes mottatt:
    40,090
    Bonuspoeng:
    293
    Det ble til og med en americano og litt søtt til første samtale for dagen:D

3. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    12,083
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo. Kommer levering av diverse innredning på pall i dag, så jeg skal sitte spent hjemme. Solen har kommet over hustakene og det kan se ut som det er godt nok vær for balkongkontor. Noen av de beste beslutningene jeg har tatt nylig var å kjøpe Mac med ekstra dyr matt skjerm som faktisk fungerer i sollys, og legge inn stikkontakt på balkongen.

Ha en produktiv dag!

4. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,689
    Bonuspoeng:
    183
    Nok en morgenhilsen fra Oslo. Hjemmekontoret er inntatt, motsatt side av solfylte balkongen, holde temp nede, vurdere å ta med maskin ut etterhvert om været slår skikkelig til, dog, company issued pc er slettes ikke av @Henrik sitt kaliber, så da blir det mysing.

Ønsker alle en god start på uken!

5. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    79,520
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra kontoret.
    Stressuken har startet. Gleder meg til den er over! (Den har vart i to timer, så jeg må nok holde ut litt lenger.. :rolleyes:)

Masse deadlines, og et lite møte med en minister midt oppi det hele. Spennende!

Helgen bringer storbyferie og bursdagsfeiring (ikke min). Ingen flytur, men hotellovernatting er jo nesten ferie? :cool:

Min mor synes det var ufint at jeg klippet gresset i går, på en søndag. Men når en av tre naboer ikke er hjemme, og de to andre også klipper gresset, så tenker jeg det er greit.

Ha en fin en!

Sunnfjordingen and Henrik like this.

Del denne siden