God morgen fra Sølvbyen. Nedtrykte skyer over Jonsknuten og dalføret. Men ennå ingen frostnetter observert. Bestilt en fisketur på Trondheimsfjorden, med mellomlanding TRD. Fikk ikke reservert seter i bonus plus, er det en ny bortforbedring? Kommer heller ikke opp som valgmulighet når jeg åpner bestillingen. Ha en fin dag, med sitteplass til alle!
God morgen fra Viken Da er en fin helg over, og hverdagen venter. Norge har åpnet, og ifra det en forespurte kollegaer, som hadde vakt i helgen, var det passe texas, intokser, kutt, syncoper og med mer. Joda det er flott å ta seg en skikkelig fest etter å ha vært innesperret i snart 1,5 år Nå venter Sumo, så en en matbit på Sawan og deretter litt NCC God mandag til samtlige i luften og på bakken.
God morgen fra hjemmekontoret. Litt regn på morgenen, og i følge YR så skal det regne i et par uker. Bra vi fikk en siste båttur på lørdag, i fantastisk (nesten) sommervær. Jaja. Kanskje strømmen blir billigere av alt regnet? Må vel snakke litt med både CT-telefonen og SAS i dag, jeg er nemlig veldig gld i pausemusikken deres. Ha en finfin mandag!
God morgen fra bykontoret. En fordel med bykontor er at utelivet er nært og i ettermiddag blir det øl&mat etter jobb. Har begynt å planlegge sommerferien allerede, kan aldri være for tidlig ute når man tenker å bruke bonusbilletter. Det blir kun innenfor EU og Norge, siden det allerede skal gjennomføres to USA turer innen sommerferien. Gleder meg til utreise til Canada neste uke! Ha en flott dag
God morgen fra hjemmekontoret med sykt barn i dag! Heldigvis ikke så veldig syk. Mest trøtt, tenker jeg Dagens gladnyhet er 4x opptjening de neste 4 månedene. Grei start på ny periode og for å opprettholde status. Ha en fin mandag
God morgen fra kontoret i Sandefjord! Ikke spesielt mye å melde idag. Sitter bare og gleder meg til endelig å fly IC igjen på lørdag. Flyr X til ARN med ET på fredag kveld og håper på å kunne få SAS til å heller sende meg dit i Plus eller sende meg direkte til LHR på lørdag morgen. Blir en telefon til CT-bookingen litt senere idag. T-4 Toronto
God morgen fra hovedstaden. Grå morgen, og en del jobb på horisonten. Mao, litt tung start. Dog to uker til flyvning, så alt er ikke bare mørkt.
God formiddag fra Chayaa. Regnskur og vind unnagjort. Badevannet er nede i 28 grader da..Mulig detblir litt vannsport senere
For de som interesserer seg for sånt (det er iallfall en her på forumet), så kommer TOOL til Oslo i april.
God dag frå TOS! Bollebua er framleis ikkje-eksisterande og fungerer som felles venteområde for bermen... Og utanfor pågår utvidingsarbeidet: Ha ein flygande fin måndag, folkens! TOS rundt kl. 10
God formiddag fra en kald og våt hovedstad. Brutalt å komme tilbake til Norge etter rundt 30 grader og strålende sol i Italia. Har vel ikke noe annet valg enn å planlegge ny reise snarest Vil forresten på det sterkeste anbefale appen Showaround hvis det er noen som ikke kjenner den allerede. Konseptet er å finne lokale som kan vise deg rundt i byen. Vi brukte den to ganger og var strålende fornøyd begge gangene. Første dagen møtte vi Pega (bilde under) som kommer fra Iran, men har bodd i Roma de siste tre årene og holder på med sin andre masterutdannelse der. Hun var svært hyggelig og guidet oss trygt gjennom det ene høydepunket etter det andre. Den andre dagen hadde vi Anna som var halvt italiensk (mor fra Ukraina). Også svært positiv opplevelse. Hun fikset gode matopplevelser og severdigheter litt utenfor den vanligste turistløypa.
Noe så genialt, har tenkt på dette mange ganger. Gjør opplevelsen utrolig mye bedre når man kan henge seg på lokale! Takk for tips Solkysten leverer forøvrig i dag! 21 grader på det varmeste Digg med en tur på Fløyen da
God mandagskveld fra Bergen? Bollebua fortsatt stengt (og avgangslisten fra BGO ser ut som det vedlagte bildet. ) . Det virker som både bakke- og fly-crew har deltatt i den utagerende combo'en av 17.mai og nyttårsfeiring. Sitter for øvrig for meg selv og furter mens tårene renner. Det går ikke an å late som 4 sting i "conjunctiva" (øyehinnen utenfor pupillen) ikke er der - de minner meg konstant om sitt nærvær. KIrurgen (som herved er kvalifisert til "symesterskapet) holdt en interessant forelesning om fordelene og ulempene med å ha hhv korte og lange ender på stingene etter knutene - det hele mens han pirket rundt inni der. Om noen skulle lure : jeg hadde ikke problemer med å holde meg alvorlig. Det hele skjedde under lufting av familiens nye kjæledegge på torsdag Hun hadde gått rundt et hasselkratt og jeg skulle bøye meg frem og ta kobbelet igjen på andre siden. Dessverre var den plassen øyet beveget seg mot allerede opptatt av en heller spiss grein.
God mandag kveld, og god bedring til @ArthurDent ! Her i hovedstaden har det vært en grå og våt dag, så greit å starte uken inne på hjemmekontoret i dette været. I morgen venter bortekontoret, før man mot slutten av uken skal til Solkysten for en arbeidsdag der borte. Ser at forholdene i dag er gode så satser på @Eddie47 og co sikrer at finværet er på plass vestpå i slutten av uken også Nyt kvelden folkens