Mandag og fakir fly

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av RoadKing, 08. okt 2018.

1. phileas

phileas «Thanks upgrade»

Likes mottatt:
    3,630
    Bonuspoeng:
    93
    A5F53D83-9C1E-48EF-8E41-2964828AE7FF.jpeg God mandag fra Oslo. Høstferien er over og Finnair har stått for transporten tilbake fra ferie i Italia. Elsker å reise rundt i Asia men når det gjelder god mat og drikke er det etter min mening ikke noe land som slår Italia. Blir stadig mer glad i loungen til Finnair i Helsinki. Syntes både varm og kaldmaten holder god nordisk standard. Samtidig tilbyr de muligheten for å ta en dusj. Noe som alltid er herlig å benytte ved et mellomstopp ved en flytur. Håper virkelig Oslo loungen på Gardemoen snart kan tilby et tilsvarende tilbud.

Kristian and OttoL like this.
  2. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,658
    Bonuspoeng:
    183
    God mandag fra Nordens Paris.
    9 dager til min neste flytur, jeg føler det er alt for lenge siden jeg var i et fly nå ;)
    Dagen idag skal brukes på å ferdigstille et arbeidskrav i Kvalitativ Metode også gjøre noen forberedelser til feltkurset jeg skal på Senja fra og med imorgen.

6 grader i Tromsø. Overskyet men opphold. Ha en god mandag til dere alle selv om dere skal fly, har flydd eller hva dere nå gjør

Kristian liker dette
  3. FlamtheAvGeek

FlamtheAvGeek Medlem

Likes mottatt:
    520
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra sunny Buskerud!
    Ser på "Flyhavarikommisjonen" på National Geographic om MH370. Spennende å se alle mulighetene for hva som skjedde med flighten, men er mye spekulasjon. Håper noen finner ut av det om noen år eller tiår :p
    Ellers er det LH til SFO med A380 på onsdag, og et kjeldent reisebrev fra eco kommer (hvis det er interessant/relevant for dere kjære IF-forumlesere) :D

4. Scandipendler

Scandipendler Veteran

Likes mottatt:
    2,240
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har ti legs med SN det siste drøye året, og har som EBG/*A Gold hatt softblock på nesten alle sammen. I fjor på TXL-BRU fikk jeg attpåtil en hel treseter for meg selv, til tross for at resten av eco, på et par seter nær, var stappfull. Lange blikk fra tre røslige tyske karer rett over midtgangen, men ingen av dem gjorde mine til å spørre om vi skulle komme til en løsning - til forskjell fra enkelte nordmenn, som med CCs velsignelse har dumpet ned i mitt ledige midtsete på halvfulle SAS-flights.

Kristian and RoadKing like this.
  5. LaDuden

LaDuden Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,653
    Bonuspoeng:
    93
    Du har blitt oppgradert. Ha en fin reise.

Nydelig :)

6. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,662
    Bonuspoeng:
    183
    Enjoy Madrid, fantastisk by. Om du trenger bra mat til en billig penge, prøv ut Ginger som ligger på/ved Plaza Santa Ana.

RoadKing liker dette
  7. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,658
    Bonuspoeng:
    183
    Økonomi er ikke ille det. Jeg er vant med Eco, så jeg tar gjerne imot et reisebrev på vei på en slik strekning. Er jo også fint å se litt forskjellige reisebrev også. Skader ihvertfall ikke

FlamtheAvGeek liker dette
  8. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,888
    Bonuspoeng:
    293
    Takk for tipset. Men er på konferanse og alt er sørget for.

9. pineapple_juice

pineapple_juice Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    779
    Bonuspoeng:
    93
    Hadde min første F-tur i forrige uke og nå er det jammen mandag blues... Jeg får stadige flashbacks til øyeblikkene da Krug 2004 fylte glasset mitt...
    Hvordan kurerer man en slik post-F-depresjon? :D
    Må nesten sjekke sas.no om ny CT har kommet på plass....

Kristian liker dette
  10. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Alltid gøy å lese reisebrev! God tur!

FlamtheAvGeek liker dette
  11. Anton80

Anton80 Senior Medlem

Likes mottatt:
    514
    Bonuspoeng:
    93
    KRS-OSL-HAU i dag... med retur i morgen.
    Bonuspoeng eller 7000kr... enkelt valg :)

Kristian liker dette
  12. LaJa

LaJa Medlem

Likes mottatt:
    53
    Bonuspoeng:
    18
    Avslutter en lang reise med Osl-krs. Har lagt bak oss nrt-icn-tpe-cdg-fra-osl.
    Fire innsjekkefe kolli står igjen på cdg, så får vi se når de dukker opp. Noe skulle sendes via Arlanda, noe direkte til osl. Tydeligvis handlet for mye på tur når ikke bagasjen kan sendes i et fly

Fattig trøst er bløtkake for 20-års jubileum for Osl Gardermoen.

Attached Files:

Avixlo and Kristian like this.
  13. AndreAa

AndreAa Medlem

Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    28
    Blir en liten middagshvil denne mandagen etter at SAS gjorde helgeturen litt mer slitsom enn ønskelig. Flaksen ville det til at flyet ble kansellert både ned og hjem igjen fra Amsterdam, noe som gjorde at hode ikke traff puten før 0200 i natt..

Kristian liker dette
  14. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    For noen er det høyst interessant å få vite hvordan livet er hos LH i de bakre gemakker. For andre er det høyst nødvendig å få vite at det finnes noe annet enn LH F, så kjør på med reisebrev! :D

FlamtheAvGeek, Avixlo and sutenai like this.
  15. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,658
    Bonuspoeng:
    183
    Før dagen er helt over, så må jeg ønske Oslo Lufthavn Gardermoen (OSL) gratulere med 20 års dagen! Blir en tur innom OSL onsdag 17 og torsdag 18. + mandag 22. Oktober

Earl, jgroneng and Kristian like this.
  16. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,031
    Bonuspoeng:
    183
    Det skal nevnes at det ikke er min bursdag, men OSL sin 20 årsdag som gjorde at jeg forventet kake på Gardermoen, men kan melde om at Avinor ikke bød på kake til de reisende, den var forbeholdt kun for de ansatte... dårlig deal ;)

Kristian liker dette

Del denne siden