Ops. https://www.tb.no/endelig-kan-fredr...-og-beste-klemmene-pa-lang-tid/s/5-76-1578030 Var nok en lag 8 feil dette.
God afternoon tea fra Palmehaven,Britannia. Etter at ungene fikk mast seg til Pir badet, fikk jeg mast meg hit Ha en flott mandag ettermiddag.
God kveld fra hovedstaden. En våt og grå start på uken, ble såpass våt under gåturen i morges at klesskifte var nødvendig før arbeidsdagen kunne begynne. Heldigvis er både tak og vinduer tette på hjemmekontoret så resten av dagen har vært en grei dag med alle møter ferdige før lunsj Nå skal man straks pakke sekken for i morgen skal man vestover på jobbtur. Sjekket akkurat Yr og det ser ut til at man kan droppe paraplyen på Solkysten i morgen gitt, mens hovedstaden skal vaskes i morgen også... kanskje man bare skulle spørre sjefen om man kan bli igjen noen ekstra dager vestpå
Her på det Vestlanske pleier eg å legge eit lag med lecakuler i bunnen på blomsterkasser og potter uten hull i bunnen og så bore drenering hull rett overfor. Funker greitt med mindre det blir lengre tørkeperioder da må du vatne litt oftere.
her på Østlandet lar vi ikke blomstervannet renne ned til naboen . Så slipper vi å vanne hele tiden de få månedene det er jevnt varmt vær og sol Men lekakuler og duk er på plass
Vel det har sine fordeler å bu i einebolig, ingen naboer vatne kan renne ned på. Kan bli litt søl under, men vist det regner nok til at du trenger det så blir det som regel vasket bort at seg sjølv. På det Vestlandske så er vel drenering ofte eit større problem enn at det går tomt for vatn.