Mandag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av OttoL, 28. mai 2018.

  1. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    mornings fra Bergen. En herlig dag på trappene, og siden det snart er juni er vel finværet over for denne gangen. En EKSTREMT ;) fortjent seier på Lerkendal i går og AF til CDG om et par dager gjør at dette blir en bra uke.

    Ellers er det vel bare å si at reiselysten ut av Norge ikke er på topp når man har helger som dette:
    upload_2018-5-28_7-58-54.png
     
    Last edited: 28. mai 2018
  2. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Tross et surt tap igår er man da i nogenlunde godt humør. Brann er gode iår - det skal de ha. Revansje til høsten... ;)
    Varmt her idag, med 17 grader kl. 06:15 i morres-deilig å hive seg på motorsykkelen til jobb da :D:D
    Dagen idag bringer grillings,fotballtrening med eldstemann og henting av mat etter bestilling på "TooGoodToGo"-appen.

    Ha en fantastisk dag :cool::cool::cool:
     
    Stuttfeiten, Eddie47 and Kristian like this.
  3. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    God mandagsmorgen fra Øst-Finnmark!

    Her er himmelen grå, det blåser fra nordvest og gradestokken har kjempet seg opp til 8-tallet... Sommerstemninga som 'resten av landet' kjenner på er -- som vanlig -- noe fraværende her, men det er snøfritt og myggen har ikke våknet fra vinterdvalen ennå, så det er ingen grunn til å klage :)

    Om bare noen få dager skal det flys, riktignok ikke lenger enn til Trøndelag, men litt via-via, så det blir stas. En inspeksjon av Norgesveldets lett neglisjerte utposter er også på trappene, så mye bra er på gang :)

    Måtte alle få en fin-fin start på den nye uka!
     
    Stuttfeiten and Eddie47 like this.
  4. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,447
    Likes mottatt:
    29,517
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra OSL. Starter uke med flight til BUD. Norwegian byr på 737 MAX 8.

    Kjipern å reise til 4 dager med 10-12 timers kontor, men håper det blir noe soltid på BUD også
     
    Stuttfeiten, Eddie47 and Kristian like this.
  5. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,901
    Likes mottatt:
    57,543
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Lisboa!
    Straks begynner hjemreisen, og den begynner med a330(!) til FRA. 2K er sikret, og enn så lenge er det ledig ved siden av meg.
     
  6. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,181
    Likes mottatt:
    869,718
    Bonuspoeng:
    293
    Bare en liten morgenhilsen fra Washington.
    Som Arne Skeie helt sikkert ville sagt: «Det er lov å si dere, Brann er gode i år!»
    09351127-8E98-4017-9ADA-C9553E76E67B.jpeg
     
    Stuttfeiten, Kristian and OttoL like this.
  7. Listenger

    Listenger Medlem

    Innlegg:
    78
    Likes mottatt:
    64
    Bonuspoeng:
    18
    Svette meg og Buddha hilser fra Hong Kong!
    IMG_20180528_154912_076.jpg
     
    Stuttfeiten, OttoL and Eddie47 like this.
  8. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,901
    Likes mottatt:
    57,543
    Bonuspoeng:
    293
    Det var ikke ledig ved siden av meg da jeg kom ombord, men jeg overlevde en tur i widebody på en 3 timers flytur, selv med en sidemann (-dame).

    Har ikke fløyet LH på longhaul, så det var første gang for meg i denne typen seter. De er virkelig ikke ille, men 2-2-2 er kjipt når man flyr alene, i alle fall når man er vant med SAS Biz. Men mye bedre enn vanlig europeisk Biz hos LH.
    IMG-20180528-WA0000.jpeg

    Hadde i utgangspunktet 50 min mellom flighter i FRA, men vi ble 35 min forsinket ut fra LIS. Fikk meg en liten joggetur på FRA, og håper at bagasjen ble med videre. Nå sitter jeg i loungen i Wien, og venter på OS331 til Oslo. Første gang jeg prøver OS Biz.
     
    DanH, Stuttfeiten, RoadKing and 2 others like this.
  9. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,775
    Likes mottatt:
    10,107
    Bonuspoeng:
    183
    Det er jeg helt enig i! Trivdes svært godt på MUC-SFO-MUC i de setene, selv med sidemann.
     
    Stuttfeiten, holmen and Eddie47 like this.
  10. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,901
    Likes mottatt:
    57,543
    Bonuspoeng:
    293
    Kan melde at bagasjen er med, og jeg rekker siste NSB fra OSL, selv om vi ble forsinket fra VIE også.

    På denne turen har jeg hatt 5 flyvninger, og bussgate på 4 avganger og 3 ankomster. Så gøy er det ikke å kjøre buss...

    Fikk 2400 poeng for FRA-LIS, noe mer har jeg ikke fått ennå.
     

Del denne siden