Hei, Jeg ser at man kan bestille overnatting hos Marriott kjeden med viaTrumf. Er det noen som har erfaring om dette regnes som bestilling fra tredjepart, da med tanke på fordeler man har gjennom bonusprogrammet Bonvoy (som man evt. mister dersom tredjepartsbestillinger). Erfaringer? Takk!
Dette regnes ikke som bestilling fra tredjepart, du bestiller direkte hos Mariott. Du kan derimot potensielt (vet ikke om dette er tilfelle for Mariott) få kjøpet avvist hos viatrumf dersom du bruker andre rabatter du får gjennom medlemsskapet i Mariott Bonvoy.
Du booker direkte hos Marriott (men går først fra viatrumf) så du får alle perks som øvrige bestillinger. Så medlemskapet registreres og alt er fryd og gammen. Regnes ikke som tredjepart. Ulempen er at Marriott har en lei tendens til å avvise kjøp fra viatrumf. Mange rapporter om det. Selv brukte jeg et halvt år med klage til viatrumf før de til slutt betalte ut trumfen.
Mariott har jo ganske mange unntak: Såklart mulig at disse er lagt til i ettertid fordi det var mange som klaget over avvist bonus..
Ja, masse unntak. Og omtrent alle priser du får som innlogget havner under slikt virker det som. Det virket på meg som om viatrumf bare ga opp marriott og betalte meg pengene selv.
Ja, ser ut som det eneste medlemsskapsrelaterte tilbudet man får bruke er standard member rate, så alle kampanjepriser utover det avvises vel.
Aldri hatt problemer med Marriot og viatrumf.. hatt ca. 100 netter gjennom viatrumf/marriot. Tar ofte litt tid tho
Har lest meg frem til at poengnetter teller mot status hos Marriott, men i en jungel av paragrafer og unntak spør jeg for å være sikker. Kan noen bekrefte at netter bestilt med poeng gir statusnetter hos Marriott?