Marriott Bonvoy

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Emirate, 16. des 2019.

  1. Emirate

    Emirate Nytt Medlem

    Innlegg:
    37
    Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    8
    Hei,

    Jeg ser at man kan bestille overnatting hos Marriott kjeden med viaTrumf. Er det noen som har erfaring om dette regnes som bestilling fra tredjepart, da med tanke på fordeler man har gjennom bonusprogrammet Bonvoy (som man evt. mister dersom tredjepartsbestillinger). Erfaringer? Takk!
     
  2. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,650
    Likes mottatt:
    6,649
    Bonuspoeng:
    183
    Dette regnes ikke som bestilling fra tredjepart, du bestiller direkte hos Mariott. Du kan derimot potensielt (vet ikke om dette er tilfelle for Mariott) få kjøpet avvist hos viatrumf dersom du bruker andre rabatter du får gjennom medlemsskapet i Mariott Bonvoy.
     
  3. Markal

    Markal Senior Medlem

    Innlegg:
    544
    Likes mottatt:
    743
    Bonuspoeng:
    93
    Du booker direkte hos Marriott (men går først fra viatrumf) så du får alle perks som øvrige bestillinger. Så medlemskapet registreres og alt er fryd og gammen. Regnes ikke som tredjepart.

    Ulempen er at Marriott har en lei tendens til å avvise kjøp fra viatrumf. Mange rapporter om det. Selv brukte jeg et halvt år med klage til viatrumf før de til slutt betalte ut trumfen.
     
    Wiolenze liker dette
  4. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,650
    Likes mottatt:
    6,649
    Bonuspoeng:
    183
    Mariott har jo ganske mange unntak:
    Såklart mulig at disse er lagt til i ettertid fordi det var mange som klaget over avvist bonus..
     
  5. Markal

    Markal Senior Medlem

    Innlegg:
    544
    Likes mottatt:
    743
    Bonuspoeng:
    93
    Ja, masse unntak. Og omtrent alle priser du får som innlogget havner under slikt virker det som.
    Det virket på meg som om viatrumf bare ga opp marriott og betalte meg pengene selv.
     
  6. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,650
    Likes mottatt:
    6,649
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, ser ut som det eneste medlemsskapsrelaterte tilbudet man får bruke er standard member rate, så alle kampanjepriser utover det avvises vel.
     
  7. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,031
    Likes mottatt:
    1,470
    Bonuspoeng:
    113
    Aldri hatt problemer med Marriot og viatrumf.. hatt ca. 100 netter gjennom viatrumf/marriot. Tar ofte litt tid tho
     
    drsyk liker dette

Del denne siden