Medlemspresentasjon

Tråd i 'Velkommen nye medlemmer!' startet av Cecilie, 21. okt 2013.

1. Finkster

Finkster Finkster

Likes mottatt:
    237
    Bonuspoeng:
    33
    Kan ikke huske å ha lagt ut her enda, så da blir jeg vel kanskje en veteran, men pytt pytt

Navn: Oscar
    Alder: 22
    Yrke: Student, 1. året på Journalistikk, jobber i Avisa Nordland
    Elitestatus: EBD, Scandic Friends Level 6, Radisson Premium, Thon Platinum, forhåpentligvis Hilton Gold om noen dager gjennom statusmatch
    Bonusfeber siden: Siden jeg var 16, på mitt sjette år nå, med første bonustur til JFK med Avixlo for fire år siden.
    Favorittdestinasjon: Vanskelig valg, men tror det lander på Seoul og Sør-Korea, men delt første plass med San Francisco.
    Funfact: Uten å si noe sikkert mistenker jeg at jeg vil være blant de yngste med EBG i SAS, men dersom min bror fortsetter i fotstegene til meg og min far blir han LTG bare noen måneder etter at jeg ble det i samme alder, når han er 26

2. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,792
    Bonuspoeng:
    183
    Navn: Olav
    Alder: 44
    Yrke: Økonomisjef
    Elitestatus: SAS EBD, Finnair Gold, Strawberry lifetime platinum, Scandic True friend, Hotels.com Gold

Merkelig at jeg ikke har lagt særlig merke til denne tråden før nå så da er det på overtid å skrive noe her
    Bonusfeber siden: Våren 2019 etter KLM tok businessklasse jomfrudommen min på reise til Singapore. Så kom pandemien rett etter.......
    Favoritt destinasjon: Europa må jeg si London. Singapore i Asien og i Amerika likte jeg meg svært godt i San Francisco
    Mål: Må jo prøve på EBG for life, men får se hva som skjer mot Flying blue etterhvert. Jorden rundt reise i de eleverte klasser som er booket nå i august.

PederFTime, Eddie47, indahla and 5 others like this.

Del denne siden