Kan ikke huske å ha lagt ut her enda, så da blir jeg vel kanskje en veteran, men pytt pytt Navn: Oscar Alder: 22 Bosted: Bodø (studier), Førde Yrke: Student, 1. året på Journalistikk, jobber i Avisa Nordland Elitestatus: EBD, Scandic Friends Level 6, Radisson Premium, Thon Platinum, forhåpentligvis Hilton Gold om noen dager gjennom statusmatch Bonusfeber siden: Siden jeg var 16, på mitt sjette år nå, med første bonustur til JFK med Avixlo for fire år siden. Favorittdestinasjon: Vanskelig valg, men tror det lander på Seoul og Sør-Korea, men delt første plass med San Francisco. Funfact: Uten å si noe sikkert mistenker jeg at jeg vil være blant de yngste med EBG i SAS, men dersom min bror fortsetter i fotstegene til meg og min far blir han LTG bare noen måneder etter at jeg ble det i samme alder, når han er 26
Navn: Olav Alder: 44 Bosted: Ålesund Yrke: Økonomisjef Elitestatus: SAS EBD, Finnair Gold, Strawberry lifetime platinum, Scandic True friend, Hotels.com Gold Merkelig at jeg ikke har lagt særlig merke til denne tråden før nå så da er det på overtid å skrive noe her Bonusfeber siden: Våren 2019 etter KLM tok businessklasse jomfrudommen min på reise til Singapore. Så kom pandemien rett etter....... Favoritt destinasjon: Europa må jeg si London. Singapore i Asien og i Amerika likte jeg meg svært godt i San Francisco Mål: Må jo prøve på EBG for life, men får se hva som skjer mot Flying blue etterhvert. Jorden rundt reise i de eleverte klasser som er booket nå i august.