Melia Rewards

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Jørgen, 19. nov 2013.

1. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    9,074
    Bonuspoeng:
    293
    For MeliaRewards er ikke det så rart siden Platinum har garantert oppgradering til Superiorrom og garantert tilgang til lounge, mens for gull er ikke mulighet for oppgradering nevnt engang i vilkårene

2. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    12,443
    Bonuspoeng:
    183
    Melia strammer grepet, og innfører strengere regler for opphold. Spesielt rettet mot at de som står som eier av konto også skal være den som bor der.

The content has been restructured and expanded so that you can see the information more clearly. Some of the most relevant aspects are as follows:

• The person named on the reservation must always be the person staying and enjoying the benefits associated with their stay.
    Additional information has also been included to ensure proper use of the programme:

• Measures applicable in case of fraud, cancellation, or blocking of the account.

https://www.melia.com/en/meliarewards/terms-conditions

jgroneng liker dette
  3. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    9,074
    Bonuspoeng:
    293
    For meg ser det ut som at det med at eier skal være den som bor ikke er ny regel, men bare en tydeliggjøring av eksisterende vilkår. Godt mulig det har vært mange som har prøvd seg ;)

4. tobeornot999

tobeornot999 Gold Star, Sapphire OneWorld, Gold Skyteam

Likes mottatt:
    13,559
    Bonuspoeng:
    293
    Enig. Bor endel hos Melia, og så ikke dette som noe nytt da mailen kom.

Samme gjelder IHG, Strawberry og Radisson (bare for å ta dem jeg kjenner godt). Det er bare at ikke alle enkelt-hotell er like nøye med å sjekke alltid.

At fordelene gjelder kun om den som er medlem bor der selv er i alle fall i mitt hode helt åpenbart fra start av.

5. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    12,443
    Bonuspoeng:
    183
    Altså, å søke etter noe annet enn 2 voksne i appen til Melia er en prøvelse. Forsøker meg på 3 voksne til Malta. Hva kommer som forslag da? En haug rom med kun 1 king size bed!!! 3 voksne mannfolk i en king size? Vel er vi gode venner, men det er jo meningsløse forslag. Ikke står det noe om ekstrasenger heller hvis det hadde vært alternativ. De gjør det ikke lett å søke, gitt!

(Rett skal være rett, Mistral har faktisk riktig antall senger, og Bugibba har interconnecting rooms, men da kun med 2 king beds, noe som allikevel er uaktuelt)

Hashtagg frustrert

tobeornot999 liker dette
  6. tobeornot999

tobeornot999 Gold Star, Sapphire OneWorld, Gold Skyteam

Likes mottatt:
    13,559
    Bonuspoeng:
    293
    Melia appen er grusom.

Men det er mange andre apper også, hvis du søker etter kun 1 rom med 3 separate senger for voksne mannfolk :D

Hva med å søke 3 rom? Evt 2, hvis noen vil dele?

7. Pingus

Pingus Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,640
    Bonuspoeng:
    113
    Hotell: Melia Bilbao
    Status: Platinum
    Romkategori booket: Melia Twin Room (laveste kategori)
    Oppgradering: Deluxe Park View King bed.
    Andre fordeler: Frukt og vann på rommet, Level tilgang (Er uansett garantert), ECI.
    Flyet fra AGP landet kl 08.30, og fikk innsjekk på Melia allerede kl 09.30, bra!
    Kun ett døgn ifm matnerdekskursjon til Etxebarri, derfor null brehov for å teste ut verken fasciliteter, frokost eller Level-serveringen. Jeg kom ferdig stappet og marinert tilbake kl 19 etter 6-timers lunch.
    Superb valuta for €99.-

Del denne siden