Hahaha, bra bilde. Jeg er sjeleglad jeg slipper å se 592 bookings i min SAS app, da hadde jeg svetta litt tror jeg. Ang serveringen så slipper du nok knekkebrød, det er normalt ingen servering SVG-BGO vv. Det må jo bli en real bonustur med alle disse poengene du kommer til å samle opp på dette. Etter 750 turer SVG-BGO fortjener du en laaaang First class tur, det er nå sikkert
Du får satse på at CC forbarmer seg over deg. Synes absolutt du bør gå for en million når du er så nære
Hehe, skal donere en god slump av disse til gode formål & en veldedig organisasjon. Men skal jo ta ett par turer på First!
Why? Dette er vel rimelig dårlig bruk av poeng og man får mindre ut av det enn å bare donere penger direkte..
Som andre har vært inne på, det er ikke antall flygninger men omsetning i kroner og øre som avgjør om du blir EBP. Og da rekker ikke et slikt kort stort. Jeg hadde en samlet omsetning på flyreiser ifjor på omtrent det beløpet du har betalt for det kortet, og jeg har ikke fått EDP for å si det sånn . For 11 år siden hadde jeg en omsetning på nærmere 200' og på grunn av en inkurie fikk jeg vite at jeg nesten ble EDP da. Tenkte ikke spesielt over det da, men hadde jeg visst, hadde jeg kanskje kuttet ut et par BA IC flights til fordel SAS for å landa den EBP'en. Men, men. Hvis du får EBP når du passerer din 799 reise så får du la insideflyer intervjue deg
Ja hvorfor i all verden skal du gjøre det. Skal du først gjøre denne galskapen så har du fortjent dem selv.
Du skriver at du har kolleger? Men du rekker 750 flighter på et år? De kollegene dine må savne deg.. hehe... God tur!! (er)
Jeg er nok mer på rekorden "færrest mulig turer med SAS" . Lurer på om jeg har rekorden i færrest flights med SAS .....men fortsatt får Diamond av dem ? ..........i 2014 mener jeg det ble 6 SAS flights - og fikk Diamond så fort konseptet kom Fløy det meste av grunnpoengene inn med Lufthansa, Thai og Singapore... I fjor ble det litt ferieturer med SAS så da ble det nok en 10-15 flights.
Oh lord, det er et sett flyvninger jeg er glad for å slippe! Dog med det sagt kan det nok være mulig å lande EBP uten "høy nok" omsetning, etter hva jeg har forstått skjer det av og til at SAS deler ut ørnestatus i "ekstremtilfeller". Det har i alle fall skjedd før, og dette er da på alle måter ekstremt, selv om det nok er litt tidlig å velge EBP som brukernavn..! Synes forresten det er flott at noen donerer poeng, selv om de er fortjent etter alle flyvningene! Det samme kunne man jo sagt om lønninger og arbeid også..
Hm, nå er jeg usikker på motivasjonen her, siden en del av poengene skal doneres bort. Hva med å droppe Travel Pass unlimited, donere penger direkte til godt formål og kjøpe deg flyreiser eller poeng som du trenger for resten?
Tror han klare 405 flights. Men problemet var at det er noen år gamle tall som var oppgitt i Scanorama (404 flights på ett år). Derfor ble ikke 405flights på ett år nok for og fly mest i SAS. Men er det noen som vet hvor mange flights den personen som har flydd mest på SK metall har på sin EB konto ila ett år?
Det verste er vel at det er snakk om å gjøre det over 6 mnd, ref. en annen tråd. https://insideflyer.no/forums/threads/sas-travelpass.3058/
Her har du helt feil vinkel, drit i SAS og kjør på for å få Lufthansa HON! 600K miles i 2 år klarer du lett med det opplegget der. Da har du iallefall en fast grense slik at du vet hva du jobber mot. Mer kreds med LH HON enn Pandion synes iallefall jeg Du får 1000 miles pr billett i C, 1250 når du når frequent flyer nivå.