Mest flighter med SAS på ett år?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av SAS-EBP, 01. mars 2016.

  1. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,838
    Likes mottatt:
    1,922
    Bonuspoeng:
    113
    Hahaha, bra bilde. Jeg er sjeleglad jeg slipper å se 592 bookings i min SAS app, da hadde jeg svetta litt tror jeg.

    Ang serveringen så slipper du nok knekkebrød, det er normalt ingen servering SVG-BGO vv.

    Det må jo bli en real bonustur med alle disse poengene du kommer til å samle opp på dette. Etter 750 turer SVG-BGO fortjener du en laaaang First class tur, det er nå sikkert :D
     
  2. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Du får satse på at CC forbarmer seg over deg.
    Synes absolutt du bør gå for en million når du er så nære:)
     
  3. SAS-EBP

    SAS-EBP SAS Pandion

    Innlegg:
    284
    Likes mottatt:
    1,025
    Bonuspoeng:
    93
    Hehe, skal donere en god slump av disse til gode formål & en veldedig organisasjon. :) Men skal jo ta ett par turer på First! :)
     
    Fnate liker dette
  4. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Why? Dette er vel rimelig dårlig bruk av poeng og man får mindre ut av det enn å bare donere penger direkte..
     
    Are liker dette
  5. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,413
    Bonuspoeng:
    293
    Som andre har vært inne på, det er ikke antall flygninger men omsetning i kroner og øre som avgjør om du blir EBP. Og da rekker ikke et slikt kort stort. Jeg hadde en samlet omsetning på flyreiser ifjor på omtrent det beløpet du har betalt for det kortet, og jeg har ikke fått EDP for å si det sånn :).
    For 11 år siden hadde jeg en omsetning på nærmere 200' og på grunn av en inkurie fikk jeg vite at jeg nesten ble EDP da. Tenkte ikke spesielt over det da, men hadde jeg visst, hadde jeg kanskje kuttet ut et par BA IC flights til fordel SAS for å landa den EBP'en. Men, men. Hvis du får EBP når du passerer din 799 reise så får du la insideflyer intervjue deg :)
     
  6. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,413
    Bonuspoeng:
    293
    Ja hvorfor i all verden skal du gjøre det. Skal du først gjøre denne galskapen så har du fortjent dem selv.
     
  7. elgaaen

    elgaaen Senior Medlem

    Innlegg:
    783
    Likes mottatt:
    525
    Bonuspoeng:
    93
    Du skriver at du har kolleger? Men du rekker 750 flighter på et år? De kollegene dine må savne deg.. hehe...

    God tur!! (er)
     
  8. elgaaen

    elgaaen Senior Medlem

    Innlegg:
    783
    Likes mottatt:
    525
    Bonuspoeng:
    93
  9. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,078
    Likes mottatt:
    68,759
    Bonuspoeng:
    293
    Han er ute og flyr ...
     
    elgaaen liker dette
  10. TomF66

    TomF66 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,267
    Likes mottatt:
    1,249
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg er nok mer på rekorden "færrest mulig turer med SAS" .

    Lurer på om jeg har rekorden i færrest flights med SAS .....men fortsatt får Diamond av dem ? ..........i 2014 mener jeg det ble 6 SAS flights - og fikk Diamond så fort konseptet kom :) Fløy det meste av grunnpoengene inn med Lufthansa, Thai og Singapore...

    I fjor ble det litt ferieturer med SAS så da ble det nok en 10-15 flights.
     
    Last edited: 02. mars 2016
  11. MathiasH

    MathiasH Nytt Medlem

    Innlegg:
    29
    Likes mottatt:
    27
    Bonuspoeng:
    13
    Oh lord, det er et sett flyvninger jeg er glad for å slippe! Dog med det sagt kan det nok være mulig å lande EBP uten "høy nok" omsetning, etter hva jeg har forstått skjer det av og til at SAS deler ut ørnestatus i "ekstremtilfeller". Det har i alle fall skjedd før, og dette er da på alle måter ekstremt, selv om det nok er litt tidlig å velge EBP som brukernavn..! ;):p

    Synes forresten det er flott at noen donerer poeng, selv om de er fortjent etter alle flyvningene! Det samme kunne man jo sagt om lønninger og arbeid også.. :)
     
  12. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,838
    Likes mottatt:
    1,922
    Bonuspoeng:
    113
    Hm, nå er jeg usikker på motivasjonen her, siden en del av poengene skal doneres bort.

    Hva med å droppe Travel Pass unlimited, donere penger direkte til godt formål og kjøpe deg flyreiser eller poeng som du trenger for resten?
     
  13. SAS-EBP

    SAS-EBP SAS Pandion

    Innlegg:
    284
    Likes mottatt:
    1,025
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg skal ikke donere bort 1.000.000eb points. Men kansje 100.000-200.000eb points. :)
     
  14. SAS-EBP

    SAS-EBP SAS Pandion

    Innlegg:
    284
    Likes mottatt:
    1,025
    Bonuspoeng:
    93
    Tror han klare 405 flights. Men problemet var at det er noen år gamle tall som var oppgitt i Scanorama (404 flights på ett år). Derfor ble ikke 405flights på ett år nok for og fly mest i SAS.

    Men er det noen som vet hvor mange flights den personen som har flydd mest på SK metall har på sin EB konto ila ett år?
     
  15. elgaaen

    elgaaen Senior Medlem

    Innlegg:
    783
    Likes mottatt:
    525
    Bonuspoeng:
    93
    Og da ble han så deppa at han la ned hele instagram, blogg og hele pakka? uff..
     
  16. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,195
    Likes mottatt:
    4,209
    Bonuspoeng:
    113
    750 turer med SAS på ett år. Herregud!
    Mine dypeste kondolanser fra en sølvkråke til en annen ;)
     
    Islending and Larata like this.
  17. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,115
    Likes mottatt:
    7,631
    Bonuspoeng:
    183
  18. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,143
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Blod-proppen lenge leve.....
     
  19. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,195
    Likes mottatt:
    4,209
    Bonuspoeng:
    113
  20. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    Her har du helt feil vinkel, drit i SAS og kjør på for å få Lufthansa HON! 600K miles i 2 år klarer du lett med det opplegget der. Da har du iallefall en fast grense slik at du vet hva du jobber mot.
    Mer kreds med LH HON enn Pandion synes iallefall jeg ;)

    Du får 1000 miles pr billett i C, 1250 når du når frequent flyer nivå.
     

Del denne siden